دنیای زیبای من و شما
دانلود نرم افزار فیلم عکس موزیک ومطالب خواندنی
 
 
یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, :: 1:30 ::  نويسنده : hosin

دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی

خوشحالیم جز اولین وبلاگ هایی در جهان هستیم که نسخه نهایی ویندوز 8 را برای دانلود عموم قرار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران عزیز قرار دارد نسخه نهایی ویندوز 8 است که هفته گذشته انتشار پیدا کرد و شامل تمامی موارد موجود در ویندوز 8 نیز می باشد. این نسخه ایمیج اصلی مایکروسافت بوده و هیچ گونه تغییری در آن ایجاد نشده است. 

بالاخره پس از مدت ها انتظار و طبق زمانبندی اعلام شده از سوی مایکروسافت ،‌ نسل بعدی معروف ترین سیستم عامل جهان یعنی ویندوز روز 1 آگوست به صورت رسمی به تولید انبوه رسید و در اختیار شرکت های سازنده قطعات سخت افزاری و لپ تاپ ها قرار گرفت تا سیستم های خود را با این ویندوز هماهنگ سازند. نسخه ای از ویندوز که برای تغییر دنیای سیستم عامل ها عرضه شده و از ابتدا هم مایکروسافت سرمایه گذاری فراوانی را روی ویندوز 8 انجام داده تا با ترکیبی از تجارب قبلی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها بتواند از سوی ویندوزی ارائه کند که هم از لحاظ واسط گرافیکی جذاب باشد و هم از لحاظ سرعت و کارآیی بتواند از ویندوز محبوب 7 پیشی بگیرد. مایکروسافت تا حدود زیادی توانسته به این خواسته دست پیدا کند چرا که طبق آمار بلاگ MSDN نسخه های آزمایشی این ویندوز برروی 16 میلیون سیستم رایانه ای نصب شده اند در حالی که نسخه نهایی سیستم عامل جدید MAC OS X تنها 7 میلیون بار دانلود شده است. با این حساب مایکروسافت توانسته به خواسته های خود دست یابد در حالی که این آمار برای نسخه آزمایشی می باشد. از سویی برنامه نویسان و دوستداران ویندوز پس از آزمایش برروی بخش های مختلف این نسخه آن را متفاوت تر از تمامی نسخه های قبلی می دادند حتی بیشتر از تحولی که ارائه ویندوز XP بعد از چند سال ایجاد کرد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 23:26 ::  نويسنده : hosin

فرزند عزيزم:


آن زمان که مرا پير و از کار افتاده يافتي،
اگر هنگام غذا خوردن لباسهايم را کثيف کردم ويا نتوانستم لباسهايم را بپوشم
اگر صحبت هايم تکراري و خسته کننده است
صبور باش و درکم کن
يادت بياور وقتي کوچک بودي مجبور ميشدم روزي چند بار لباسهايت را عوض کنم
براي سرگرمي يا خواباندنت مجبور ميشدم بارها و بارها داستاني را برايت تعريف کنم...
وقتي نميخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن

وقتي بي خبر از پيشرفتها و دنياي امروز سوالاتي ميکنم،با تمسخر به من ننگر
وقتي براي اداي کلمات يا مطلبي حافظه ام ياري نميکند،فرصت بده و عصباني نشو
وقتي پاهايم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده...همانگونه که تو اولين قدمهايت را کنار من برميداشتي....

زماني که ميگويم ديگر نميخواهم زنده بمانم و ميخواهم بميرم،عصباني نشو..روزي خود ميفهمي
از اينکه در کنارت و مزاحم تو هستم،خسته و عصباني نشو
ياريم کن همانگونه که من ياريت کردم
کمک کن تا با نيرو و شکيبايي تو اين راه را به پايان برسانم

فرزند دلبندم،دوستت دارم



یک شنبه 4 تير 1391برچسب:, :: 20:41 ::  نويسنده : hosin

کیفیت: R6 – خوب

فرمت: mkv

حجم: ۵۹۹ MB

امتیاز: ۸٫۶/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

بازیگران: Robert Downey Jr., Chris Evans and Scarlett Johansson | See full cast and crew

خلاصه داستان: Nick Fury of S.H.I.E.L.D. brings together a team of super humans to form The Avengers to help save the Earth from Loki and his army.



ادامه مطلب ...


شنبه 3 تير 1391برچسب:, :: 23:2 ::  نويسنده : hosin

دانلود Tom And Jerry Tales Youre Lion 2012 - انیمیشن موش و گربه

موش و گربه یا همان Tom And Jerry از قدیمی کارتون هایی بوده اند که تولیده شده و توانسته اند بینندگان زیادی را به خود اختصاص دهند. داستان های هیجان انگیز به همراه خلق کاراکترهای هماهنگ باعث شده تا روز به روز بینندگان این انیمیشن بیشتر شود و از گذشته تا به حال از ویژه ترین کارتون ها لقب بگیرد. Tom And Jerry Tales Youre Lion نسخه ای جدید و کوتاه از این کارتون زیباست که یک شیر درنده هم به آن اضافه شده تا به جذابیت آن بیفزاید.
 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 22:0 ::  نويسنده : hosin

 دانلودThe Jungle Bunch The Movie BluRay 720p انیمیشن گروه جنگل

 

| انیمیشن ( گروه جنگل) محصول 2011 با کیفیت BluRay 720p|
 

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare |

ژانر : انیمیشن
 
سال انتشار :2011
کیفیت : فوق العاده BluRay 720p
زیرنویس فارسی :ندارد
انکودر: گانول

مقدمه :
این انیمیشن بر اساس کتاب ( گروه جنگل ) نوشته جان لیتهو به عنوان بهترین کتاب کودکان از نظر مجله نیویورک تامیز می باشد که برنده بهترین بازیگر نیز شده است و لحظات شادی برای کودکان به ارمغان می آورد
 

خلاصه داستان:
داستان در مورد افسانه زندگی موریس است.پنگوئنی که به دلیل پرورش یافتن در جنگل ، گمان میکرد که ببر است.دو پنگوئن از سرزمینشان قطب جنوب ، برای پیدا کردن ببر بزرگ جنگ جو ، برای مقابله با حمله گرازماهی ها آمدند و موریس گروهی از دوستان جنگلی اش را جمع کرد تا از وقوع حادثه جلوگیری کند.


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 21:57 ::  نويسنده : hosin


نسخه صوتی کتاب افزوده شد
 

نام رمان: دا
نویسنده: سیده زهرا حسینی
تعداد صفحات: 372
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
دا، خاطرات سیده زهرا حسینی از جنگ تحمیلی و اوضاع خرمشهر در روزهای آغازین جنگ است. دختری هفده ساله که با شروع جنگ در روز اول مهر سال پنجاه و نه زندگی‏ اش دگرگون می‏شود. روایتی باورپذیر، با فضاسازی بی‏نظیر، به گونه‏ای که خواننده خودش را در خیابان‏های شهر خرمشهر می‏بیند و البته حافظه فوق‏العاده خانم حسینی. آن چیزی که احترام و تحسین خواننده را برمی‏انگیزد این است که روای داستان کارهایی را انجام می‏دهد که دیگران از انجامش سر باز می‏زنند و شاید آن کارها را کوچک و خوار می‏شمرند. دا، در گویش محلی به معنی مادر است و خانم حسینی با انتخاب این عنوان خواسته رنج، اندوه، تلاش و مقاومت مادران ایرانی را یادآور شود. سیده زهرا حسینی یک کرد ایرانی است که پدر و مادرش پیش از ولادت او در عراق زندگی می‌کردند و او در سال ١٣٤٢ در آنجا به دنیا آمد. در کودکی همراه خانواده‌اش به ایران بازگشت و پدرش در خرمشهر ساکن شد و پس از مدت‌ها سرگردانی به عنوان رفتگر به استخدام شهرداری درآمد. حسینی پس از کلاس پنجم ترک تحصیل کرد. او فرزند دوم از شش فرزند خانواده بود. خانواده او، به ویژه پدرش سخت پای‌بند مذهب بود و او با چنان اعتقاداتی پرورش یافت و همراه برادر بزرگترش، علی، در فعالیت دوران انقلاب و پس از آن شرکت کرد. او برای کمک و خدمت، قبرستان را انتخاب می‏کند. غسل و کفن و دفن شهدای جنگ. روز اول دچار ضعف و غش می‏شود اما... آنچه کتاب را بی‏همتا می‏کند بیان گوشه‏هایی از جنگ از زاویه‏ای است که تا به حال به آن پرداخته نشده است. کتابی که اوج فجایع جنگ و در ضمن گوشه‏ای از تاریخ کشور ما را بیان می‏کند. نتیجه گفت‏وگویی هزار ساعته، ارزش این همه هزینه کردن را دارد.
 


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 21:46 ::  نويسنده : hosin

دانلود Disney Animated Wallpaper - پس زمینه های متحرک

Disney Animated Wallpaper یک نرم افزار ساده اما جالب متفاوت برای زیباتر نمودن محیط دسکتاپ سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار جالب پس از نصب انیمیشن های ساده اما نسبتا با کیفیت را جایگزین عکس های ساده و ایستا می نماید تا کمی حال و هوای صفحه نمایش و محیط کار برای کاربران جذاب تر شود. موضوع این تصاویر انیمیشن های مختلفی که هر کدام از ما در دوران کودکی آن ها را از جعبه های جادویی با نام تلویزیون دیده ایم.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 21:44 ::  نويسنده : hosin

دانلود Crazy Birds v1.4 - بازی موبایل جوجه های بازیگوش

بازی جذاب و سرگرم کننده Crazy Birdies که به تازگی نسخه جدید آن ارائه شده است. شما در این بازی اعتیاد آور با جوجه های رنگارنگ و بامزه ای روبرو خواهید شد که با کشیدن و رها کردن جوجه بازیگوش خود و هدف گیری جوجه های هم رنگ خود باعث ترکیدن آنها شده و با کسب امتیاز به مرحله بعد راه یابید.
 



ادامه مطلب ...


دانلود Angry Birds Seasons v2.4.1 Piglantis - بازی پرندگان خشمگین فصول

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons Piglantis از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول با نزدیکتر شدن فصل گرما پرندگان عصبانی ما به فستیوال تابستانی Piglantis می روند این بار شما میتوانید پرندگان خود را به زیر آب بفرستید و با جستجوی خوک ها در زیر آب و شکست پادشاه خوک ها از این جشن لذت ببرید.
 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 21:38 ::  نويسنده : hosin

دانلود Winamp Pro v5.63 - نرم افزار پخش موزیک ها و فیلم ها

Winamp یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای پخش صوت و تصویر بوده و از گذشته تا به حال کاربران بی شماری را به خود اختصاص داده است و به واسطه قابلیت های فراوانی که دارد روز به روز به کاربرانش اضافه می شود. این پلیر محبوب و قدرتمند که از گذشته تا به حال تغییرات فراوانی را هم در خود می بیند چه از لحاظ ظاهری و چه از نظر اضافه شدن امکانات دیگر پیشرفت فوق العاده ای داشته است. Winamp که حالا نسخه جدید آن ارائه شده علاوه بر پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی قادر است نقش یک ویدئو پلیر حرفه ای را هم ایفا کند و فیلم را به نمایش در آورد.


 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 13:31 ::  نويسنده : hosin


 

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فایل : گروه hosinaria

فرمت : MKV

حجم : ۳۰۰ مگابایت

محصول : استرالیا

زبان : انگلیسی

ژانر : رازآلود، هیجانی، ترسناک

امتیاز فیلم : ۷٫۱ / ۱۰

زیرنویس : دارد

خلاصه داستان : ساشا بارون کوهن در فیلم « دیکتاتور » در نقش علاالدین ظاهر شده است. علاالدین دیکتاتور کشوری خیالی به نام ودیعه است که مختصات جغرافیای مشخصی هم ندارد. ( فقط می دانیم نزدیک به سودان است! ) این دیکتاتور در کشور خودش هر تفکر مخالفی را سرنگون می کند و اجازه تفکر غیر از آن چیزی که خودش قبول دارد را به هیچ فردی نمی دهد! وی همچنین به دنبال گسترش سلاح های هسته ای است که وضعیت ناخوشایندی را برای کشورش به وجود آورده بطوریکه تمام ملت های جهان با او بر سر این قضیه اختلاف نظر دارند و چه بسا اگر وی بر این مسئله پافشاری کند، می بایستی برخورد خشن جهان علیه خودش را مشاهده کند! بنابراین او به پیشنهاد نخست وزیرش طاهر ( بن کینگزلی ) – که به شدت به دنبال برچیدن حکومت علاالدین است- به منظور ملاقات علاالدین با نمایندگان دیگر کشورها، وی را تشویق می کند تا سفری به نیویورک داشته باشد. اما در زمان اقامت



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 13:24 ::  نويسنده : hosin

|| 800 MB + کیفیت عالی 720p + لینک مستقیم و کمکی + زیرنویس فارسی ||

 

 

ژانر: کمدی | درام
کیفیت: عالی | 720
حجم : 800 Mb
فرمت : Mkv
زمان : 106 دقیقه
تاریخ انتشار : 2 April 2012
زبان : انگلیسی
محصول : امریکا
کارگردان : Tarsem Singh
بازیگران : Lily Collins, Julia Roberts and Armie Hammer,Nathan Lane
امتیــاز : 5.7/10
خلاصه داستان : فیلم درباره ملکه و دختر خوانده اش می باشد. در یکی از روزهای خوش این خانواده ناگهان اعلام می شود که پادشاه مفقود شده است و به این ترتیب اداره کشور به دست ملکه ( جولیا رابرتز ) می افتد. ملکه زن شیطان صفتی است که قصد دارد با شاهزاده ای بسیار ثروتمند ازدواج کند تا از این طریق بر قدرت حکمرانی اش بیفزاید اما در این راه مشکل بزرگی بر سر راهش قرار دارد و آن دختر خوانده اش به نام سفید برفی ( لیلی کالینز ) است. سفید برفی دختر جوان و بسیار زیبایی است که هرکس وی را ببیند یک دل نه بلکه صد دل عاشقش می شود! ملکه از این بیم دارد که اگر شاهزاده علاقه داشته باشد تا با سفید برفی ازدواج کند، خطر بزرگی برای سلطنتش به حساب می آید به همین جهت...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 13:18 ::  نويسنده : hosin

پانداکونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness-قسمت 19

انیمیشن کونگ فو پاندا از زمان ارائه تا به حال توانسته مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کند، کارتونی با موضوع فوق العاده جذاب که به سبب خلق کاراکترهای زیبا و متناسب با موضوع توانسته است علاوه بر کوچکترها، بزرگترها را هم به سمت نمایشگرها بکشاند. و در حال حاضر که دو قسمت سینمایی آن عرضه شده یکی از پربیننده ترین انیمیشن ها لقب گرفته است. به همین دلیل ما سریالی که قسمت های مختلف آن عرضه شده و با موضوع پاندای کونگ فو کار است را برای شما در نظر گرفته ایم. Kung Fu Panda Legends of Awesomeness نام این سریال جذاب و دیدنی است که می تواند اسباب سرگرمی همه را فراهم کند. کارها و شیطنت های پاندا به همراه دیگر استادان و همچنین مبارزات پاندا مطمئنا باعث سرگرمی شما خواهد شد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 13:15 ::  نويسنده : hosin

دانلود Run Run Chicken 2012 v2.0.2 - بازی موبایل دویدن جوجه کوچولو

نسخه جدید بازی جذاب و اعتیادآور کننده Run Run Chicken که به تازگی در سال 2012 عرضه شده است. در این بازی شما در نقش مرغ کوچولو و بامزه ای بازی می کنید که باید از تپه ها و از میان جنگل ها عبور کرده و جوجه کوچولو را به مادر و پدرش برسانید. شما با استفاده از صفحه نمایش لمسی خود میتوانید از موانع پریده و حتی پرواز کنید و موانع را پشت سر گذاشته و در بین راه جوایز متعددی کسب کنید.



ادامه مطلب ...


دانلود DivX Plus Pro v8.2.3.10.3.3 - نرم افزار نمایش فیلم ها با بهترین کیفیت

امروزه به دلایل مختلف از قبیل حجیم تر شدن فیلم ها اکثر کاربران به استفاده از فرمت هایی روی آورده اند که هم کیفیت فیلم در همان حد عالی حفظ شود و هم حجم آن به نسبت کاهش زیادی داشته باشد. حتما لوح های فشرده دی وی دی را تا به حال دیده اید که در آن ها چندین فیلم قرار گرفته است اما تقریبا کیفیت فیلم ها اصلا با کاهشی رو به رو نشده است. این کار توسط کدک ها صورت می گیرد، در اصل کدک ها دستوراتی هستند که نحوه رمز گذاری داده ها را برروی فیلم ها مشخص می نمایند و البته با عمل Decoding فایل ها به صورت اول باز می گردد بدون این که کوچکترین خللی در کیفیت آن ایجاد شده باشد. برای عمل Decoding نرم افزار های متفاوتی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها که چند سالی هست محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست آورده و توانسته به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود DivX Plus نام دارد.

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 13:10 ::  نويسنده : hosin

دانلود jetAudio Plus v1.0 - پلیری قدرتمند برای گوشی های اندرویدی

jetAudio Plus از قدیمی ترین نرم افزارهایی بوده که در کامپیوترها به عنوان پلیر از آن استفاده می شده و حالا شرکت سازنده این نرم افزار نسخه ای از این ابزار قدرتمند را برای گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل محبوب اندروید ارائه کرده که می تواند با طراحی جذابش و پشتیبانی از فرمت های مختلف کار پخش و اجرای موزیک ها را با بهترین کیفیت ممکن فراهم کند.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 1:56 ::  نويسنده : hosin

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع گوگل پلاس +Google

امروز با کتاب دیگری در خدمت شما هستیم نام این کتاب راهنمای گوگل پلاس است. این کتاب ۴۰ صفحه می‌باشد که ترجمه آن توسط آقای محمدرضا رشیدی و طراحی جلد توسط خانم ویدا غلامی صورت گرفته است که نهایت تشکر و قدردانی را از این دوستان داریم. خوشحالیم که دوباره موفق شدیم با کتاب دیگری در خدمتتان باشیم.این کتاب راهنمای جامع کار با گوگل+ است. شاید شما هم اینک که در حال مطالعه این کتاب هستید،در MySpace،Facebook و... عضو باشید و یا حتی به تازگی وارد دنیای شبکه های اجتماعی شده باشید.به هر حال،مطمئنا از خود سوال می کنید که "چرا باید در Google + عضو بشوم؟" پاسخ،ساده است.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 1:53 ::  نويسنده : hosin

دانلود کتاب الکترونیکی کتابچه راهنمای آندروید

امروز با کتابی دیگر در خدمتتان هستیم. مباحث و آموزش‌های این کتاب در مورد آندروید است، سیستم عامل گوگلی آندروید که خیلی از دارندگان گوشی‌های هوشمند موبایل با این سیستم عامل آشنا هستند، البته این نکته را هم ذکر کنم که آندروید یکی از سیستم عامل‌های محبوب موبایل می‌باشد که دارای سرعت و قدرت پردازشی بالا، داشتن برنامه‌های جالب، بازی‌هایی با گرافیک بالا می‌باشد.
اما ما در این کتاب شما را با آندروید و تنظیمات آن آشنا خواهیم کرد و یکی از بهترین مترجمین تیم گویاآی‌تی آقای محمدرضا رشیدی این کار رو انجام دادن و طراحی جلد رو هم آقای محمدامین خدیور انجام داده اند که ازشون کمال تشکر رو دارم.
اما این کتاب دارای پنج بخش می‌باشد که هر بخش یک موضوع خاصی از سیستم عامل آندروید را دنبال می‌کند؛ در زیر خلاصه‌ای از مطالب درون کتاب را برایتان آورده‌ایم:
 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 1:50 ::  نويسنده : hosin

دانلود ALLPlayer v5.0 - نرم افزار پخش فیلم ها و موزیک ها

مگر یک کاربر از یک نرم افزار پخش صوت و تصویر چه انتظاری دارد؟ معمولا همه کاربران از این دسته نرم افزار ها انتظار دارند تا بدون کاهش کارآیی سیستم ، با بهترین کیفیت ممکن و با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری فایل های مالتی مدیا آن ها را به حرکت درآورد. نرم افزاری با نام AllPlayer وجود دارد. این نرم افزار با حجمی بسیار اندک بهترین کارآیی را برای کاربران هدیه می دهد. در واقع یک پلیر است با قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت ها. فرمت های MKV, DivX, Xvid, Flash, QuickTime, DVD, MP3, FLAC معمولا فرمت هایی هستند که کاربران از آن ها استفاده می کنند. AllPlayer این فرمت ها را به طور کامل پشتیبانی می کند.
 




ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 1:48 ::  نويسنده : hosin

دانلود Adobe Flash Player v11.3.300.257 - مشاهده و اجرای فایل های فلش

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 1:46 ::  نويسنده : hosin

دانلود Nanosaur 2 v1.1.1 - بازی موبایل اژدهای انتقام گیر

شما در بازی Nanosaur 2 در نقش یک دایناسور پرنده مجهز به انواع تجهیزات و سلاح رو بازی می کنید. وظیفه شما در نقش اژدها در درجه اول محافظت از تخم های پرنده و نجات هم نوعان خود از خطر انقراض می باشد که در طی بازی با خطرات و تهدیدهای بسیاری روبرو می شوید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 1:18 ::  نويسنده : hosin

دانلود PESEdit 2012 Patch v3.4 - به روزرسانی PES 2012

پچ مربوط به یورو 2012 اضافه گردید.
PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ؛ برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ؛ حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 3.4 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آبدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2012 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : hosin

دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2012/06/10

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند.



ادامه مطلب ...


آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee آپدیت 6737 نسخه اینترپرایز

امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود.



ادامه مطلب ...


دانلود Mozilla Firefox v10.0.4 - نرم افزار موبایل مرورگر اینترنت فایرفاکس

Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از افزونه ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری علاوه بر استفاده در رایانه شخصی خود بتوانید در گوشی های موبایل خود نیز با سرعت بسیار بالا به مرور وب بپردازند.




ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:25 ::  نويسنده : hosin

یک راز حقیقی ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ارزش خوندن این متن به دقایق وقتی هست که شما صرف می کنید
پس سعی کنید این دقایق رو از دست ندید دوستان من

...
..
.

همه ما خودمان را چنین متقاعد می كنیم كه زندگی بهتری خواهیم داشت اگر:
شغلمان را تغییر دهیم
مهاجرت كنیم
با افراد تازه ای آشنا شویم
ازدواج كنیم

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

فكر میكنیم،‌ زندگی بهتر خواهد شد اگر:
ترفیع بگیریم
اقامت بگیریم
با افراد بیشتری آشنا شویم
بچه دار شویم

و خسته می شویم وقتی:
می بینیم رئیسمان ما را درک نمی کند
زبان مشترك نداریم
همدیگر را نمی فهمیم
می‌بینیم كودكانمان به توجه مداوم نیازمندند
بهتر است صبر كنیم ...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : hosin

Angry Birds یا پرندگان خشمگین محبوب ترین بازی که برای گوشی های آیفون و آندروید ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد که باعث شد برخی از برنامه نویسان و هکران این بازی را برای ویندوز درست کنن. این بازی از این قرار است که خوک ها به تخم های پرندگان را دزدیده اند و پرندگان در حال انتقام از آنها هستند و شما این کمک را به آنها میکنید. شما آنها را می کشید و با زاویه دلخواه پرت میکندشان. این بازی که دانلود می کنید برای تمام نسخه های ویندوز است و از با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش می دهد.

 

 
 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : hosin

چند درس مهم برای زندگی

درس و مدرسه، موضوعات از پیش انتخاب شده و مشخصی هستند که بر پایه رشد عقلانی و روانی هر گروه سنی و با دقت خاصی برگزیده شده اند، اما درس های زندگی در طول زندگی اتفاق می افتند و به دنبال تجربه های تلخ و شیرین حاصل می گردند، بنابراین سلسله مراتب ندارند و با اولویت خاصی آموخته نمی شوند. درس های زندگی حاصل برآیند تجربه های ما و اطرافیان مان است، مسلما پایانی ندارد و در هر سنی قابل یادگیری و تکرار است.




در اینجا چند درس مهم اشاره شده است، شما می توانید درس هایی به آن بیفزایید:

● از کاه کوه نسازید

بسیاری مواقع درگیر مسایلی می شویم که به خودی خود چندان اهمیتی ندارد، ولی به خاطر نگاه قضاوت گر و بدبین ما مساله، پیچیده می شود و سختی هایی را برای زمان حال و آینده ایجاد می کند.

● زندگی می تواند غیرقابل پیش بینی باشد

آیا تاکنون این ضرب المثل را شنیده اید: «آمد به سرم از آنچه می ترسیدم» گاهی اوقات در طول زندگی خود درگیر مسایلی می شویم که هرگز انتظارشان را نداشته ایم و شاید دیگران را به خاطر آن موضوع مورد شماتت و انتقاد قرار داده باشیم. همیشه، همه چیز آن طور که در تصور ماست پیش نمی رود، پس منتظر غیرمنتظره ها باشیم. این نگاه به ما کمک می کند هنگام مواجهه با مسائل خاص دچار شوک و بهت نشویم و نیز شرایط دیگران را بیشتر درک کنیم.

● یکی از نامطلوب ترین کلمات در هر زبانی، کلمه «من» است

داشتن اعتماد به نفس و رضایت از خویشتن بسیار مطلوب است، اما دائما از خود گفتن، از موفقیت های خود صحبت کردن و از خود متشکر بودن، بیشتر مشخصات یک فرد ازخودراضی است تا یک فرد با اعتماد به نفس.

● روابط انسانی از هر چیزی مهم تر است

داشتن روابط سالم انسانی در زندگی هر فرد از مهم ترین امتیازات محسوب می شود. اگر فردی برای رسیدن به موفقیت و امکانات اقتصادی و موقعیتی روابط انسانی خود را فدا کند، در حقیقت این موفقیت یک موفقیت حقیقی نیست. بدون عشق و حمایت خانواده و دوستان زندگی حتی در شرایط مالی ایده آل، سرد و بی روح است. پیش از حرکت در جاده موفقیت اولویت هایمان را مشخص سازیم تا روابط را فدای موقعیت نکنیم.

● هیچ کس نمی تواند موجب شادی شما شود

شاد بودن و آرامش خیال مسوولیت خود شما است نه هیچکس دیگر. هرکدام از ما بایستی بتوانیم با شناخت بهتر خویشتن، نقطه رضایت و تعادل را در خودمان پیدا کنیم. ارتباطات ما کیفیت زندگی ما را ارتقاء می بخشد و آن را غنی تر می سازد اما مستقیما موجب خوشحالی ما نمی شوند بلکه خودمان سبب ساز شادی خود هستیم.

● مراقب کلمات و رفتار خود باشید

طرز تفکر، کلمات مورد استفاده و رفتار ما شخصیت ما را می آفریند. همواره فردی باشیم که به خاطر آنچه هستیم از خودمان رضایت داشته باشیم و خانواده و آشنایانمان در کنار ما احساس افتخار کنند.

● خودتان، دوستانتان و حتی دشمنانتان را ببخشید

همه ما انسانیم، بنابراین گاهی بیراهه می رویم یا اشتباه می کنیم. چنانچه این اشتباه تکرار نشد و احساس پشیمانی به همراه داشت قابل بخشیدن است. درگیر شدن دائم با خطاهای خودمان و دیگران زندگی را بسیار سخت می سازد.

● خنده بر هر دردی دواست

هر روز خود را به شکلی برنامه ریزی کنید که برای شادبودن و پرداختن به طنز جایی وجود داشته باشد.

● نیروی پشتکار را جدی بگیرید

هیچ وقت تسلیم نشوید، همیشه هدف ها و رویاهایتان را زنده نگه دارید. حفظ انگیزه و استمرار در انجام کارها یکی از شروط موفقیت است. پشتکار در نهایت شما را به همه چیز می رساند.

● استفاده طولانی از تلویزیون، کامپیوتر و فضاهای مجازی موجب فرسودگی و آسیب روانی می شود

بخش قابل توجهی از زندگی انسان امروز صرف تماشای تلویزیون و ارتباط با اینترنت می شود. این سبک زندگی اگرچه دستاوردهای مثبتی نیز دارد ولی درصورت استفاده نامناسب مضرات خاص خود را دارد. متاسفانه این روزها، مطالعه کتاب، استفاده از منابع مطالعاتی صحیح و ورزش کردن کمی رنگ باخته است. بیایید دوباره اولویت هایمان را تعریف کنیم.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:12 ::  نويسنده : hosin

در این نوشته نرم افزار فوق العاده با ارزش و معنوی را به نام ذکر آماده نموده ایم. برنامه ذکر ۳۰ جزء قرآنکریم را همراه با ترجمه دقیق انگلیسی درخود گنجایده و امکانات فراوانی مانند: جستجوی پیشرفته در بین سوره ها و آیات، پرش به سوره های و آیات مشخص شده، قابلیت ذخیره نشانی یا Bookmark و … نیز در خود گنجانیده است. از این امکانات گذشته این نرم افزار امکانات برجسته دیگری مانند تلاوت آنلاین با لحن زیبای ۸ قاری برگزیده از جمله عبدالباسط و … فراهم نموده است. به راحتی می توانید یک قاری مشخص نموده تا سوره و آیه را مشخص شده شما را خط به خط تلاوت نماید.
 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:0 ::  نويسنده : hosin

چنـد عادت بد موقـع استفـاده از تـلفن همـراه

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


ما تلفن همراهمان را دوست داریم، مخصوصاً اگر از نوع اسمارت فون های همه فن حریفی باشد که کارهای عجیب و غریب زیادی انجام می دهند. اما بعضی وقت ها در موقع استفاده از موبایل یک سری کارهای اشتباه از ما سر می زند که موجب بروز مشکلاتی خواهند شد. یک سری از این کارها و عادات بد را در زیر مورد بررسی قرار می دهیم:

1. قرار دادن تلفن همراه در شارژ در تمام طول شب:
این را می توان تنبلی یا راحت طلبی نامید. این عادت در بلند مدت باعث بروز مشکل در تلفن همراه خواهد شد.

2. خاموش نکردن صدای موبایل در مواقع خاص:
در شرایطی که سکوت باید حکمفرما باشد، تلفن خود را سایلنت (خاموش کردن صدا) نمی کنید؟ این کار درستی نیست. صدای زنگ تلفن همراه شما در جاهایی همانند کتابخانه، سینما و بیمارستان موجب برهم زدن آرامش و سکوت خواهد شد.

3. بلند بلند صحبت کردن با موبایل:
من شخصاً علاقه ای ندارم بدانم که شما دیشب چه غذایی میل کرده اید یا امروز قرار است کجا بروید! پس لطفاً با تلفنتان آرام صحبت کنید و این توضیحات جذاب را برای مخاطب پشت تلفن با صدای آرام توضیح دهید.

4. ادامه دادن مکالمه تلفنی با اسپیکر:
شما به اندازه کافی صدای بلندی دارید، خوب چرا تلفنتان را در حالت اسپیکر قرار می دهید؟ دوست دارید که دیگران هم صحبت های شما و هم صحبت های طرف مقابلتان را بشنود؟!

5. ارسال اس ام اس های یک کلمه ای:
درست است که اس ام اس باید کوتاه باشد ولی نه اینکه یک کلمه ای باشد. این پیام های یک کلمه ای ممکن است تعابیر بدی برای مخاطبتان داشته باشد، مثل این که شاید طرف فکر کند شما برایش ارزش قائل نیستید که اینگونه جواب می دهید. همچنین هزینه های شما را هم افزایش می دهد.

6. صحبت کردن با موبایل در جاهای نامناسب:
تصور کنید که در یک پنج شنبه شب با همسرتان بیرون رفته اید و می خواهید در مورد مشکلی که بین شما و همسرتان پیش آمده صحبت کنید. یک دفعه موبایلتان به صدا در می آید و شما شروع به صحبت می کنید. اصلاً همسرتان و صحبت با او را فراموش می کنید. به این ترتیب فکر نمی کنید که بعدآ مشکلاتتان بیشتر خواهد شد؟!

7. اس ام اس دادن در مواقعی که با کسی صحبت می کنید:
در حال صحبت با یکی از دوستانتان در مورد یک مسئله مهم هستید که برای شما یک اس ام اس می آید و شما شروع به پاسخ دادن به آن می کنید. اگر دوستتان با شما این کار را می کرد، ناراحت نمی شدید؟

8. رانندگی با گوشی موبایل:
آیا شما از آن دسته افرادی هستید که پشت فرمان اتومبیل اس ام اس می دهند و از گوشی تلفنشان استفاده می کنند؟ شاید بد نیست به این مهم هم توجه داشته باشید که اینکار ممکن است باعث تصادفات سنگین و غیر قابل جبرانی شود.



یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:51 ::  نويسنده : hosin

آشنایی با کلاهبرداری های شایع در اینترنت


آیا تا به حال با واژه تقلب سایبری برخورد کرده اید؟ آیا با کلاهبرداری فیشینگ و اسکیمینگ آشنایی دارید؟ چگونه از آسیب های اقتصادی سایبری در امان باشیم؟ چه ارتباطی میان کلاهبرداری سایبری و سیاست وجود دارد؟ برای دستیابی به پاسخ این سؤالات با مطالب مندرج در این ایمیل همراه شوید ...

در کنار گسترش روز افزون کاربران اینترنت و همچنین تسهیل شدن امور عادی بشر بواسطه استفاده از اینترنت، همواره مجرمین با سوء استفاده از اعتماد عمومی مردم و با تطبیق خود با ویژگی های محیط و ابزار روز، در جهت اقدامات و اهداف مجرمانه حرکت می کنند.

در کنار سوء استفاده ها و جرایم سایبری در حوزه اجتماعی و سیاسی، جرایم سایبری در حوزه اقتصادی پیشرفت های قابلا توجهی به خود دیده است که بنابر آمار رسمی کشورهای غربی به خصوص آمریکا، جرایم سایبری در حوزه اقتصاد از رتبه بالایی برخوردار است. از سوی دیگر، با توجه به رشد این آمار، پنتاگون در کنار دفاع سایبری در حوزه سیاسی و نظامی، استراتژی مقابله با کلاهبرداری آنلاین را نیز از اولویت های خود اعلام می کند.

با توجه به اهمیت موضوع، هشدارهای نهادهای مسئول به خصوص پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (پلیس فتا) درباره انواع جرایم سایبری، ما با معرفی چند نوع از جرایم سایبری و یا کلاهبرداری آنلاین درصدد اطلاع رسانی و بررسی مشکلات اجتماعی ناشی از این جرایم، در سطح جامعه هستیم.

- آشنایی با کلاهبرداری شایع در اینترنت به نام (Phishing)

فیشینگ روشی است که تبهکاران، اطلاعاتی نظیر کلمه کاربری، رمز عبور، شماره 16 رقمی عابر بانک، رمز دوم و CVV2 را از طریق ابزارهای الکترونیکی ارتباطات به سرقت می برند. شبکه های اجتماعی، سایت های حراجی و درگاه های پرداخت آنلاین نمونه ای از ابزار های الکترونیکی ارتباطات می باشند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 1:41 ::  نويسنده : hosin

جدیـدتریـن مـدل های لبـاس عـروس

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب ...


دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 1:39 ::  نويسنده : hosin

7 جمله ممنـوعه در زنـدگی زناشـویی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


در زندگی مشترک، به تدریج لحظاتی پیش می آیند که فرار از آنها اجتناب ناپذیر است. جر و بحث، مشاجره و حتی دعوا برای همه زوج ها پیش می آید. اما فرا گرفتن مهارتی که اجازه ندهید چنین روندی تبدیل به روال عادی زندگی مشترک شما شود بسیار مهم و ضروری است. گذشته از همه چیز بخاطر داشته باشید که مهمترین آرزوی همسر شما خوشحالی شماست، اما فقط یک کمی کمک نیاز دارد.

بکار بردن برخی جملات بطور دائم نه تنها کمکی به بهبود وضعیت زندگی شما نمی کند، بلکه آن را بر لبه مشاجرات دائمی و بیهوده قرار می دهد. این 7 جمله زیر یا مشتقات آن در همان دسته قرار می گیرند. پس سعی کنید با تمرین، از گفتن آنها در جاهایی که ضرورتی ندارد خودداری کنید.

1. تو هم عین باباتی/ شماها خانوادگی اینطور هستید

وقتی چنین جمله ای را بکار می برید به همسرتان مستقیما این پیغام را می دهید که قصد تحقیر او را دارید. بدیهی است که بکار بردن جملاتی از این دست به نقاط ضعفی که در خانواده همسرتان مشاهده کرده اید اشاره می کند. اگر موردی می بینید که می توانید آن را به بقیه افراد فامیل همسرتان هم تعمیم دهید کمی فکر کنید و سعی کنید شکایت تان را بصورت مستقیم تری بیان کنید.

اگر همسرتان نامرتب است یا مناسبت های مهم زندگی تان را فراموش میکند این مورد را با خود او حل کنید و از کشاندن پای پدر و برادر و بقیه افراد خانواده اش به جریان اجتناب کنید.


2. کی می خوای یه فکری یه حال کارت بکنی؟/ کی می خوای کارتو عوض کنی؟

اگر همسر شما در حال حاضر مشغول بکار است قبل از بیان این دست سوالات از خودتان بپرسید دقیقا از کدام وجه کار همسرتان گله دارید؟ آیا درآمد وی کفاف زندگی را نمی دهد یا زمان کافی برای گذراندن با شما و بچه ها ندارد یا این شغل در سطح اجتماعی شما نیست یا ...؟



ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : hosin

stardefender4main_resize.jpg

نام بازی:Star Defender 4 v1.17 Portable
سبک:ارکید شبیه سازی فضایی
حجم:13 MB
مدافع ستارگان یکی از بهترین بازی های تیر اندازی فضایی است که سه نسخه از آن روانه بازار شده و توانسته توجه همه را به عنوان یک محصول اکشن فضایی به خود جلب کند.به همین منظور اکنون نسخه 4 این بازی برای شما دوستان آماده شده است تا بتوانید از این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز لذت ببرید .پیشرفت گرافیکی بازی،ارتقا بسیار زید اسلحه ها ،صحنه های نبرد فوق العاده و صداگذاری عالی بازی از ویژگی های نیخه 4 مدافع ستارگان محسوب می شود .در نسخه 4 حضور شما مانند آتشی در دشمن رخنه کرده و با عث شده تمام کهکشان دوابره با هم متحد شوند تا بتوانند نسل بشر را از بین ببرند.جنگی بزرگ در اره است ،امیدواریم شما یکی از کسانی باشید که برای اولین بار این بازی را به اتمام برسانید و نسل بشر را نجات دهید .
 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 12:35 ::  نويسنده : hosin



 

نام رمان: نسل عاشقان
نویسنده: ر - اعتمادی
تعداد صفحات: 377
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سرگذشتی پر از درس و جذابیت رمانی جذاب از سرگذشت یک دختر کوچک روستا زاده به نام (( شوکا )) که شهرآشوبی می شود . دختری که از مزرعه و کارکردن در خانه ها در روستا و زیر دست نامادری بی انصاف به تهران پناه می آورد و.....
 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 12:33 ::  نويسنده : hosin



 

نام کتاب: سینوهه پزشک مخصوص فرعون
نویسنده: میکا والتاری
ترجمه: ذبیح الله منصوری
تعداد صفحات: 454
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سینوهه نام داستانی به قلم میکا والتاری نویسنده فنلاندی است. این کتاب که مهمترین اثر نویسنده‌است، بر اساس وقایع دوران فرعون آخناتون نوشته شده‌است. این کتاب توسط ذبیح‌الله منصوری به فارسی ترجمه-تالیف شده ‌است. فیلمی نیز بر اساس این کتاب در سال ۱۹۵۴ ساخته شده‌است. اصل داستان سینوهه بسیار قدیمی تر از زمان فرعون آخناتون است اما نویسنده از منابع بسیار دقیق استفاده نموده و وقایع مربوط به زمان این فرعون را با داستان به جا مانده از سینوهه ترکیب نموده است.
 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 12:32 ::  نويسنده : hosin



 

نام رمان: فرزندان یخ
نویسنده: جک لندن
مترجم: خشایار قائم مقامی
تعداد صفحات: 202
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
جک لندن در همان آثار دیگرش که منتقدان تصور می کردند فقط برای سرگرم ساختن نوشته است ضمن داستان های تخیلی درباره قرون آینده آنچه را که هم اکنون بر سر دنیا آمده است و حتی شاید در آینده روی دهد مانند پیشگویی بصورتهای گوناگون خبر می داد. او برای خودش یک ژول ورن دیگر و یکی از پیشوایان داستانهای علمی - تخیلی بود با این تفاوت که ژول ورن در داستانهاییش فقط پیشرفتهای علمی را همراه با ماجرا مطرح می کرد و حال آنکه در داستان هایی که جک لندن درباره قرون آینده نوشته است، همزمان با رشد سرمایه های غول آسیا، اختراع و کاربرد سلاحهای کشنده ای که بشر را به نابودی تهدید می کند، یا تشکیل بنگاه های ترور از آدمهای تحصیلکرده پیش بینی شده است. و مسائل دیگری که در آن روزگار جدی گرفته نمی شد و ناگهان دنیا خود را با آنها روبرو دید
برای دانلود رایگان رمان "فرزندان یخ" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 


ادامه مطلب ...


دانلود انیمیشن آلوین و سنجاب ها Alvin and the Chipmun 3  Chipwrecked 2011 BluRay

 

| انیمیشن Alvin & The Cipmunks 3 محصول 2011 |
 

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare |

| با سه کیفیت DVDrip - BluRay 720p - BluRay1080p برای سلیقه های مختلف |

| به همراه زیرنویس فارسی |

ژانر : انیمیشن
سال انتشار :2011
ستارگان: Justin Long, Matthew Gray Gubler and Jesse McCartney
کیفیت : فوق العاده BluRay 720p- BluRay 1080p - DVDrip
فرمت: Mkv
انکودر : گانول
زیرنویس فارسی :دارد
مقدمه:
داستان دربارهٔ سه سنجاب به نام‌های تئودور٬آلوین و سایمون است که استعداد فراوانی در موسیقی دارند و به طور اشتباهی و جامعه انسان‌ها وارد شده اند.
خلاصه داستان:
سنجاب ها در حال بازی در یک کشتی مشغول گشت و گذار هستند که ناگهان به دریا می افتند و به یک بهشت گرمسیری می رسند. آن ها کشف می کنند که...


ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 12:26 ::  نويسنده : hosin
دانلود انیمیشن ریو دوبله فارسی Rio 2011 DVDrip Persian
 
| انیمیشن Rio محصول 2011 |
 

| دوبله اختصاصی تیم دوبلاژ میهن دانلود |
 

نام انيميشن: Rio (ريو)
سازنده: Blue Sky
سال توليد: 2011
كارگردان: كارلوس سالدانها (Carlos Saldanha)
موزيك از: جان پاول (John Powell)
مدت زمان: 96 دقيقه
كيفيت: DVDRip خوب

مقدمه:

ريو در اصل نام بازی از سري Angry Birds مي باشد كه انيميشن زيباي آن توسط خود شركت سازنده ي آن يعني Blue Sky توليد و عرضه شد. ريو دوژانيرو نام شهري در برزيل مي باشد كه هر سال در آن جشن و پاي كوبي برگذار مي شود و داستان انيميشن به اين شهر منتهي و خاتمه مي يابد.

داستان
آبي (Blue) نام طوطي اي كمياب و گران قيمت است كه توسط سارقين پرندگان ناياب دزديده مي شود ولي در راه قفس آبي از بار ماشين بيرون مي افتد و دختري به نام ليندا او را پيدا كرده و از او مدتها نگهداري مي كند، اما...

 


ادامه مطلب ...


 

 دانلود  Sinbad Legend of the Seven seas HD 720p انیمیشن سندباد و افسانه هفت دریا
 
| انیمیشن ( سندباد و افسانه هفت دریا ) محصول 2003 با کیفیت HD 720p|
 

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare |

ژانر : انیمیشن
سال انتشار :2003
کیفیت : عالی HDTV
زیرنویس فارسی :دارد
زیرنویس انگلیسی : دارد
خلاصه داستان:
سنباد ، ملوان افسانه هفت دریا ، از سوی خدای اریس ، مامور به سرقت بردن کتاب صلح شده است.او باید در این حین به قلمروی خود رفته و دوست دوران کودکی خود ، شاهزاده پروتئوس را نجات دهد.
 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 1:48 ::  نويسنده : hosin

نقـاشی های رومـانتـیـک و شگفـت انگیـز اثـر ژوزفیـن

ژوزفین وال (Josephine Wall) متولد 1947 انگلستان، از هنرمندان پرشور نقاشی های رومانتیک است. ژوزفین از دوران کودکی علاقه وافری به نور و رنگ و داستان های بصری داشت. او هنگامیکه تنها چهار ساله بود سعی داشت زیبایی های دنیای خیالی اش را با رنگ و روغن ترسیم کند. به همین دلیل موجب شد تا طیف گسترده ای از طرفداران این سبک نقاشی را بخود جذب کند. نقاشی های او عمدتا فانتزی، تحت تاثیر و الهام گرفته از استعدادهای عرفانی و ایده های تخیلی است بطوریکه ژوزفین را در شمار هنرمندان مشهور اروپایی و غربی قرار داده است.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

به جذابترین گروه
اینترنتی یاهو ملحق شوید

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

 



ادامه مطلب ...


شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, :: 19:53 ::  نويسنده : hosin
دانلود Windows 8 Release Preview x86/x64 - ویندوز ۸ نسخه پیش نمایش

نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه پیش نمایش Release Preview بطور کلی آخرین مرحله از کار مایکروسافت قبل از رونمایی کامل از ویندوز ۸ میباشد.مایکروسافت قبلا نسخه Consumer Preview را بصورت مجانی برای دانلود معرفی کرده است تا بتواند از طریق فیدبک ها و گزارشاتی که کاربران و افراد آگاه از مشکلات و باگ های احتمالی ارسال میکنند، آنها را برطرف کرده و بتواند نسخه اصلی این ویندوز را با کمترین مشکل و ایرادی عرضه کند. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده .... که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده...!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است.



ادامه مطلب ...


شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : hosin
دانلود Mozilla Firefox v13.0 - شاهکاری جدید از بنیاد موزیلا

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
 




ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : hosin
دانلود Rio و Angry Birds پوسته هایی جذاب برای ویندوز 7

از زمانی که انیمیشن Rio و بازی جذاب Angry Birds تولید و ارائه شده اند به عنوان دو کاراکتر محبوب توانسته اند میان کاربران خود را مطرح سازند به همین دلیل مناسب دانستیم در این مطلب با ارائه دو تم با موضوع Rio و پرندگان خشمگین شما را به واسطه پوسته ویندوز 7 به دنیای این کاراکترها ببریم.
 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : hosin
دانلود Speedway GP 2012 v1.01 - بازی مسابقه ای موتور سواری حرفه ای

بازی رسمی مسابقات Speedway GP 2012 یکی از بهترین بازی های موتور سواری مسابقه ای سه بعدی می باشد و بازی در دو حالت گیم پلی مبتدی و حرفه ای می باشد که با ویژگی SmarterEnhanced برای بهبود هوش مصنوعی ساخته شده است. با صحنه های طبیعی و انیمیشن های و جلوهای زیبا و موزیک و صداهای طبیعی تشویق تماشاچیان، نمایش و تکرار صحنه های مسابقه با جلوهای ویژه نمایشی به جذابیت بازی افزوده است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:16 ::  نويسنده : hosin
دانلود Youda Survivor v1.4.0.0 - بازی تلاش برای زندگی در جزیره مرموز

آیا شما برای زندگی در یک جزیره مرموز و اسرار آمیز آماده اید؟ آیا دوست دارید یک تجربه متفاوت از زندگی داشته باشید؟ اگر آماده هستید پس همین حالا شروع کنید. سفر به یک جزیره پر رمز و راز و همینطور پر خطر با بازی جذاب و ماجراجویانه Youda Survivor سفر با کشتی شکسته و بر خورد با دزدان دریایی و بومیان جزیره. حتما مواظب باشید چرا که دزدان دریایی و بومیان جزیره در کمین شما هستند و شما باید با کمترین امکانات با بزرگترین مشکلات مقابله کنید.
 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:9 ::  نويسنده : hosin

دانلود WinMend Disk Cleaner v1.5.0 - نرم افزار پاکسازی هارددیسک

پس از دو نرم افزاری که برای پاکسازی تاریخچه ها و همچنین رجیستری از شرکت WinMend قرار گرفت در این مطلب هم قصد داریم سومین نرم افزار که در سری نرم افزارهای پاکسازی سیستم قرار دارد را به شما معرفی کنیم. ابزاری که مانند دو مدل قبلی بسیار ساده و البته کم حجم بوده و قادر است تا با سرعتی بسیار مناسب هارددیسک سیستم را مورد ابتداعا اسکن و سپس پاکسازی قرار دهد. این نرم افزار که WinMend Disk Cleaner نام دارد امنیتی مناسب در پاکسازی ها دارد به طوری که خود نرم افزار طوری عمل خواهد کرد که اشتباها فایل های سیستمی به جای فایل های اضافی از هارددیسک حذف نگردند.
 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 14:54 ::  نويسنده : hosin

iwxj9vk5voj7t7lgu0f0 دانلود نرم افزار NIMBUZZ با چت روم مخصوص اندروید

امروز برای شما دوست داران پی سی آی نرم افزار نیم باز مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید را آماده کرده ایم فاوت این برنامه با نمونه های مشابه دیگر در این است که در این نسخه قابلیت ورود به چت روم اضافه شده است . نرم افزار نیم باز یک نرم افزار رایگان می باشد که از آن در زمینه چت و گفتگو استفاده می گردد. این نرم افزار امکانات و ابزارهای متنوعی دارد که در زیر به شرح آن ها می پردازیم.

 

  • امکان ساخت اکانت یا آی دی توسط خود نرم افزار
  • امکان چت و گفتگوی خصوصی
  • امکان ورود به چت روم
  • داشتن چت روم شهرهای  مختلف ایران
  • امکان اضافه کردن دیگران به لیست دوستان
  • قابلیت استفاده از شکلک های متنوع در چت
  • امکان قرار دادن عکس
  • امکان ارسال و دریافت فایل
  • هزینه بسیار پایین اینترنت
  • و ده ها قابلیت دیگر


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 14:52 ::  نويسنده : hosin

wyrsu529r4yqzqsao37n دانلود نسخه آفلاین بازی تراوین مخصوص کامپیوتر

تراوین یک بازی فوق العاده جالب و کاملا اعتیاد آور تحت وب است و بیشتر افرادی که با اینترنت سر و کار دارند اغلب آن را به صورت آنلاین بازی می کنند. اما این بار از سایت ” بازی های رایگان ” نسخه ی فوق العاده کم حجم و البته به صورت آفلاین این بازی را برای شما طرفداران پروپاقرص تراوین آماه کرده ایم. اگر بخواهیم در نگاه کلی این بازی را شرح دهیم می توان گفت که از ۴ نژاد تشکیل شده است. این نژاد ها عبارتند از : ۱. توتن ها ۲. رومی ها ۳. گول ها ۴. ناتار ها ( البته یک نژاد دیگر هم به نام طبیعت دارد ولی نمی توانید آن را برای خودتان انتخاب نمایید. لازم به ذکر است نژاد ناتار ها هم قابل انتخاب نیستند ). هر نژاد ویژگی های خاص خود را دارد و نمی توان گفت که کدام برتر و بهتر از همه است. در حالت کلی اگر این بازی را تجربه کنید ساعت ها شما را مشغول خود خواهد کرد به طوری که اصلا گذر زمان را احساس نخواهید کرد !



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 14:46 ::  نويسنده : hosin

13383036141 دانلود کتاب شازده کوچولو   Shazde kuchulu PDF

این داستان از معروف‌ترین داستان‌های کودکان و سومین داستان پرفروش قرن بیستم در جهان است. در این داستان اگزوپری به شیوه‌ای سورئالیستی و به بیان فلسفه خود از دوست داشتن و عشق و هستی می‌پردازد. طی این داستان اگزوپری از دیدگاه یک کودک، که از سیارکی به نام ب۶۱۲ آمده، پرسشگر سوالات بسیاری را از آدم‌ها وکارهای آن‌ها مطرح می‌کند. این اثر به ۱۵۰ زبان مختلف ترجمه شده‌است. مجموع فروش این کتاب به زبان‌های مختلف از هشتاد میلیون نسخه گذشته‌است. این کتاب در سال ۲۰۰۷ به عنوان کتاب سال فرانسه برگزیده شده‌است.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید سلام به همگی امیدوارم ازحضورگرمتون دروبلاگ لذت ببرید ومنودرارائه مطالبی زیبا وگوناگون یاری کنیدپس منتظرحضورگرم شما هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای فناوری و نرم افزار و.... و آدرس hosinaria65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 1573
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




بازی آنلاین


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید