دنیای زیبای من و شما
دانلود نرم افزار فیلم عکس موزیک ومطالب خواندنی
 
 
پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:1 ::  نويسنده : hosin

فينالي بدون حضور اسپانياني‌ها

بايرن رقيب چلسي در فينال ليگ قهرمانان اروپا شد


 

در ضربات پنالتي ، تيم بايرن مونيخ با حساب سه بر يک از سد رئال مادريد گذشت تا حريف چلسي انگليس در بازي فينال شود.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:41 ::  نويسنده : hosin

هفته سي و يکم ليگ برتر فوتبال

شکست‌ سنگين پرسپوليس‌ برابر‌ سايپا 


 

تيم فوتبال پرسپوليس برابر سایپا شکست خورد تا سه هفته متوالي در ليگ برتر نتواند به پيروزي برسد.

 ديدار دو تيم پرسپوليس و سايپا از ساعت 19:05 و با 5 دقيقه تاخير در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد که بازي با نتيجه 4 بر 2 به سود سايپا به پايان رسيد.


کريم انصاري فرد در دقيقه 5، امين منوچهري در دقيقه 7،‌ مجيد غلام‌نژاد در دقيقه 58 و ميلاد غريبي در دقيقه 78 براي سايپا گلزني کردند. ابراهيم شکوري در دقيقه 73 و عليرضا نورمحمدي در دقيقه 87 براي پرسپوليس گل زدند.


ترکيب پرسپوليس در اين بازي تغييرات زيادي نسبت به ديدار با الغرافه قطر داشت و بازيکناني مثل علي کريمي، محمد نوري، ايمون زايد و محمد نصرتي در ترکيب اوليه غايب بودند. سرخپوشان در نيمه اول بازي پرانتقادي انجام دادند تا دنيزلي در ابتداي نيمه دوم سه تعويض همزمان انجام دهد.


دنيزلي هفته گذشته به دليل تولد نوه‌ دختري‌اش به ترکيه رفت و بامداد امروز به تهران برگشت و سرخپوشان نتوانستند به دنيزلي پدربزرگ هديه خوبي بدهند. پرسپوليس در سه هفته متوالي ليگ برتر نتوانسته پيروز شود. آنها برابر داماش و سايپا شکست خوردند و برابر سپاهان هم به تساوي رسيدند.


سعيد مظفري‌زاده داور مسابقه به محمد نوري از پرسپوليس و کريم انصاري‌فرد، اسحاق سبحاني و مجيد غلام‌نژاد از سايپا کارت زرد نشان داد. سامان آقازماني در دقيقه 44 با دريافت کارت زرد دوم از ميدان اخراج شد تا پرسپوليس 10 نفره شود.


انصاري‌فرد با گلي که امروز زد 18 گله شد و در کنار فونيکه‌سي و رضا عنايتي در صدر گلزنان ليگ برتر قرار گرفت.


با اين شکست پرسپوليس 39 امتيازي باقي‌ماند و به رده نهم سقوط کرد و سايپا 40 امتيازي شد و به رده هشتم صعود کرد.

ترکيب پرسپوليس:


حسين هوشيار، عليرضا نورمحمدي، ممدوتال، ابراهيم شکوري، سامان آقازماني، اميرحسين فشنگچي( از دقيقه 46 علي کريمي)، حسين بادامکي، مهدي مهدوي‌کيا( از دقيقه 46 محمد نصرتي)، غلامرضا رضايي، جواد کاظميان و وحيد هاشميان( از دقيقه 46 محمد نوري)

سرمربي: مصطفي دنيزلي


ترکيب سايپا:


وحيد مهدي‌خاني، مجيد ايوبي، پيروز قرباني، مجيد غلام‌نژاد، مرتضي ابراهيمي، اسحاق سبحاني، روزبه‌ شاه‌عليدوست، سجاد شهباز‌زاده، ميلاد غريبي، امين منوچهري و کريم انصاري‌فرد(از دقيقه 76 علي زينالي)
 



یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : hosin


 

کريمي به خاطر مصاحبه‌اش نيمکت‌نشين نشد

دنيزلي: اخراجي‌هاي فصل بعد مشخص ‌شده‌اند    


 

سرمربي پرسپوليس اعلام کرد که نيمکت‌نشيني علي کريمي در بازي با سايپا ارتباطي با مصاحبه بعد از بازي او برابر الغرافه نداشته است.

به نقل از فارس مصطفي دنيزلي پس از شکست 4 بر 2 مقابل سايپا در پاسخ به اين سؤال که پس از سفر به ترکيه با خبر خوبي مواجه و پدربزرگ شديد و آيا شکست امروز تغييري در احساس شما داشت، گفت: از نظر فکر و تمرکز روي بازي ها در وضعيتي هستيم که فقط مي رويم و مي آييم. در چنين روز خاصي که از نظر شخصي براي من پيش آمده بود دوست داشتم احساس خاصي داشته باشم ولي اين اتفاق رخ نداد چرا که وقتي اين قدر راحت گل مي خوريم مشخص است که چنين اتفاقي رخ مي دهد.



وي افزود: اگر بخواهم خلاصه بازي را بگويم حريف 5 بار روي دروازه ما آمد و 4 گل زد و ما 15 بار روي دروازه رفتيم و 2 بار گل زديم. الگويي براي ديگر تيم ها شديم که چقدر ساده مي توان گل خورد. بعد از 10 نفره شدن زياد نتوانستيم کار خاصي انجام دهيم. مي خواستم به بازيکنان ديگر شانس بدهم اما اينکه آنها از اين فرصت بيشتر استفاده کنند دست خودشان است.



دنيزلي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه چقدر اين بازي تحت تاثير بازي با الغرافه بود که ظاهرا اختلافاتي بين شما و کريمي صورت گرفته، عنوان کرد: نمي دانم در روزنامه ها چه نوشته شده اما بين من و کريمي مشکل خاصي وجود نداشت. اين مسئله اي نيست که بخواهم در اينجا در موردش صحبت کنم و در اولين تمرين با او حرف خواهم زد. در نتيجه اي که امروز حاصل شد تاثير گل خوردن در دقايق آخر بازي با الغرافه مشخص بود.



سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: روندي که داشتيم سينوسي بوده است. در آسيا بالا بوديم و تمرکز ايجاد کردن بين ليگ و آسيا کار بسيار سختي است. در نيمه دوم اين بازي نکاتي بود که قابل انتقاد است و اگر در فشردگي اين بازي ها تيم ما 10 نفره نمي شد اين امکان وجود داشت که نتيجه بازگردد. اين گونه بازي ها از يک طرف کار من را سخت مي کند و از طرفي ديگر آسان.



وي در خصوص اينکه علاوه بر مسائل فني چقدر از لحاظ روحي و رواني با بازيکنان پرسپوليس کار کرده، گفت: کار روحي و رواني هم انجام مي دهيم اما اين مسئله بلند مدت است و اين مسائل را بيشتر براي بازي هاي آسيايي انجام مي دهم. با وضعيتي که داريم اکنون زمان مناسبي براي کار کردن روي مسائل روحي و رواني نيست.



دنزيلي در خصوص افت پرسپوليس بعد از بازي با داماش گفت: تمام اينها عواملي هستند که روي عملکرد تيم ما تاثير گذاشته و اين مسائل اداري محسوب مي شود و ما بايد روي مسائل فني خودمان کار کنيم.



وي در خصوص اينکه گزارشگر بازي اعلام کرده علي کريمي به خاطر مصاحبه اش نيمکت نشين شده اظهار داشت: اينکه جريان مصاحبه چه بوده را نمي دانم و من چنين تصميمي در مورد مصاحبه کردن نمي گيرم. يکسري از بازيکنان پشت سر هم بازي مي کنند و مي خواستم به آنها استراحت بدهم و به همين دليل به کريمي، نوري و شماري ديگر استراحت دادم.



وي در خصوص اينکه پرسپوليس چرا راحت گل خورد گفت: ممکن است راحت گل بخوريم و به همان اندازه راحت گل بزنيم. من يکسري از مسائل را مي بينم و آنها را درون تيم خودم حل مي کنم.



دنيزلي در مورد اينکه آيا اخراجي هاي پرسپوليس براي فصل بعدي مشخص شده گفت: در ذهن خودم بله همين طور است.



اين مربي در خصوص اينکه کريمي هم جزو همين بازيکنان است، عنوان کرد: شما به چيزهايي که در روزنامه هاي مي نويسند توجه نکنيد و به آن چيزهايي که من مي گويم توجه کنيد.



يکي از خبرنگاران از دنيزلي تشکر کرد که حاشيه ها را جمع مي کند و پرسيد چقدر به قهرماني اين تيم در آسيا اميدوار است و سرمربي پرسپوليس گفت: تنها راهي که باقي مانده قهرماني در آسيا است و چون در ابتداي فصل آينده تغييرات خواهيم داشت و خواهيد ديد که چه اتفاقي رخ مي دهد. اگر پرسپوليس در جام حذفي و ليگ موفق مي شد من به اين تيم نمي آمدم بنابراين تنها راه ما روي بازي هاي آسيايي است.



یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:30 ::  نويسنده : hosin

مورينيو به قهرماني در لاليگا نزديک‌تر شد

پيروزي رئال مادريد در ال‌کلاسيکو 250 ام                          

رئال مادريد با پيروزي مقابل بارسلونا، اختلاف خود را با رقيب سنتي به هفت امتياز رساند.

دو تيم بارسلونا و رئال مادريد در چارچوب هفته سي و پنجم رقابت هاي لاليگا در نوکمپ به مصاف يکديگر رفتند که اين بازي با برتري 2 بر يک رئال مادريد به پايان رسيد تا شاگردان مورينيو با افزايش اختلاف خود با بارسلونا به هفت امتياز، قهرماني خود را در فصل جاري لاليگا تا حد زيادي تضمين کنند.


به گزارش ايسنا پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا در اين مسابقه به تعدادي از بازيکنان اصلي خود نظير پيکه، سانچز و فابرگاس استراحت داد و از آن‌ها در ترکيب اصلي تيم خود استفاده نکرد.


در دقيقه 4، بازيکنان رئال مادريد صاحب يک ضربه کرنر شدند و پس از سانتر توپ، رونالدو با يک ضربه سر زيبا دروازه تيم ميزبان را با خطر جدي مواجه کرد اما واکنش خوب والدس مانع گل شدن اين توپ شد.


دو دقيقه بعد، اشتباه مدافعان رئال باعث شد که دني آلوس مهاجم بارسلونا در موقعيت تک با بتک با ايکر کاسياس قرار بگيرد اما دروازه بان رئال با خروج به موقع اين موقعيت را از حريف گرفت.


در دقيقه 17، بازيکنان رئال مادريد يک بار ديگر روي يک ضربه کرنر خطرناک ظاهر شدند و سامي خديرا با بهره گيري از اشتباه والدس و پيول دروازه بارسلونا را باز کرد تا سفيدپوشان با يک گل از آبي و اناري ها پيش بيفتند. اين گل مشکوک به آفسايد بود.


در دقيقه 27، ليونل مسي با يک پاس عالي ژاوي را در موقعيت بسيار مناسبي قرار داد اما ضربه اين بازيکن با فاصله کمي از دروازه رئال مادريد به بيرون رفت. در ادامه تلاش دو تيم براي گلزني بي نتيجه بود و بازي با برتري يک بر صفر رئال مادريد در نيمه اول به پايان رسيد.


در نيمه دوم، بازي منطقي رئال مادريد باعث شد که همه روزنه هاي نفوذ روي بازيکنان بارسلونا بسته شده و کار اين تيم براي زدن گل تساوي بسيار سخت شود. در دقيقه 68، شوت محکم و زميني ژاوي از فاصله کمي به اوت رفت و اين بازيکن پس از اين ضربه تعويض شد و جاي خود را به الکسيس سانچز داد.


در دقيقه 70، هنوز چند دقيقه از ورود سانچز به زمين نگذشته بود که اين بازيکن در شلوغي محوطه جريمه رئال مادريد صاحب توپ شد و دروازه کاسياس را باز کرد تا بازي يک بر يک مساوي شود.


در دقيقه 73، مسعود اوزيل با يک پاس عالي، رونالدو را صاحب توپ کرد و بازيکن شماره 7 رئال مادريد گل دوم تيمش را وارد دروازه تيم ميزبان کرد تا رئالي‌ها يک بار ديگر از حريف خود پيش بيفتند.


در دقيقه 83،رئالي‌ها در يک ضد حمله صاحب موقعيت شدند اما شوت کريم بنزما قدرت لازم را نداشت و والدس به راحتي توپ را در اختيار گرفت.


در ادامه تلاش بازيکنان بارسلونا براي جبران نتيجه بي فايده بود و رئالي ها موفق شدند با کنترل توپ و ميدان، پيروزي خود را حفظ کرده و يک برد شيرين به دست آورند.


پيش از اين ديدار نيز دو مسابقه ديگر برگزار شده بود که مايورکا با يک گل ساراگوسا را شکست داد و خيخون با نتيجه 2 بر يک مقابل رايو والکانو به برتري رسيد.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید سلام به همگی امیدوارم ازحضورگرمتون دروبلاگ لذت ببرید ومنودرارائه مطالبی زیبا وگوناگون یاری کنیدپس منتظرحضورگرم شما هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای فناوری و نرم افزار و.... و آدرس hosinaria65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 1584
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




بازی آنلاین


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید