دنیای زیبای من و شما
دانلود نرم افزار فیلم عکس موزیک ومطالب خواندنی
 
 
چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : hosin

دانلود Mayan Waterfall 3D - آبشاری زیبا در دل جنگل

اسکرین سیور Mayan Waterfall 3D نام یک محافظ صفحه نمایش فوق العاده زیبا و جذاب است که تصاویر یک جنگل سبز و آرامش بخش را نمایش می دهد ؛ در این اسکرین سیور که طراحی آن فوق العاده بوده یک آبشار بسیار زیبا هم که با موزیک های دلنشینی همراه شده می تواند علاوه بر زنده نگه داشتن پیکسل های صفحه نمایش پس از ساعت ها کار طولانی و خسته کننده با سیستم رایانه ای آرامشی چند دقیقه ای را به کاربر هدیه کند.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:13 ::  نويسنده : hosin

دانلود Swan Paradise Screensaver - بهشت در قالب اسکرین سیور

محافظ صفحه نمایش یا اسکرین سیور می تواند نقش مهمی را در افزایش عمر نمایشگرها ایفا کند ؛ Swan Paradise Screensaver نام اسکرین سیوری فوق العاده زیبا و با کیفیت است که بهشت طبیعت را به تصویر می کشد. رنگ های بسیار جالبی که در این محافظ صفحه نمایش گنجانده شده اند بهشت را برای کاربران تداعی خواهند کرد ؛ رودخانه های زیبا و جالب به همراه رقص پروانه ها برای گل های رنگارنگ به جذابیت این نرم افزار کمک زیادی می کند. کیفیت بالا در نمایش تصاویر ، استفاده از 3 پس زمینه زیبا به منظور یکنواخت نشدن اسکرین سیور ، افکت های زیبا و جذاب و حرکت جالب و زیبای پروانه ها که بسیار شبیه به واقعیت است از جمله خصوصیاتی هستند که Swan Paradise Screensaver به عنوان یک اسکرین سیور رایگان در اختیار کاربرانش قرار می دهد.
 



ادامه مطلب ...


دانلود IsoBuster Pro v3.0 - کپی و بازیابی اطلاعات CD های خش دار و قفل دار

در گاهی مواقع به علت استفاده بیش از حد یك سی دی یا دی وی دی برخی از فایلهای آن غیر قابل كپی می باشد و در هنگام كپی كردن در ویندوز با پیغام خطا روبرو میشوید. و در برخی از مواقع به علت قفل گذاری بر روی این گونه دیسكها شما نمی توانید در شرایط عادی كل اطلاعت یا بخشی از آن را بر روی هارد دیسك خود كپی كنید. در برخی از قفل گذاری دیسكها از قفل گذاری حجمی استفاده میشود كه حجم فایل به صورت غیر واقعه ای نشان داده میشود و شما در هنگام كپی كردن با پیغام كمبود فضا روبرو میشود كه میتوانید به راحتی این گونه فایلها را با حجم واقعی خود بر روی هارد دیسك خود ذخیره نمایید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:59 ::  نويسنده : hosin

معرفی و دانلود ویندوز ۸، نسخه مصرف کننده نسخه ی آزمایشی جدید

Windows 8 Consumer Preview Build 8250 x86/x64
نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه آزمایشی ارائه شده و بیشتر مختص کسانیست که میخواهند زیر و بم ویندوز ۸ را ببینند ، بررسی کنند و ایده بدهند یا راهکار ارائه کنند. این نسخه شامل نرم افزار های prerelease میباشد و امکان تغییر برنامه در آینده و در نسخه فاینال وجود دارد. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده .... که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده...!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است.


ادامه مطلب/دانلود



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:44 ::  نويسنده : hosin

دانلود کلیک شماره 373 - هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

عناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:
- عینک‌های گوگل در راه است
- داده‌کاوی در شبکه‌های اجتماعی
- یادداشت‌برداری از وب
- اشتراک ‌گذاری ‌همزمان داده‌ها
- تبدیل فیلم‌های دو‌بعدی به سه‌بعدی
- مشاهده فایل‌های فشرده بدون‌استخراج
- هنرنمایی در دسکتاپ
- 1،2،3 سرگرمی
 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:36 ::  نويسنده : hosin

Adobe Reader X v10.1.3 - نرم افزار مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف

نرم افزاري كه به تازگي نسخه به روز شده آن براي مشاهده و مديريت فايل هاي PDF ارائه شده است Adobe Acrobat Readerنام دارد. كاربران در اين ابزار فقط قابليت مشاهده فايل هاي PDF را دارند. اما نمي توان از امكاناتي مانند چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسياري قابليت ديگر چشم پوشي كرد.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:31 ::  نويسنده : hosin

دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.192 - محبوب ترین پیام رسان دنیا

شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان 10 ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:26 ::  نويسنده : hosin

دانلود Internet Explorer v9.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر

فکر می کنم روزهای خوش مایکروسافت دوباره نزدیک شده و دوباره پس از عرضه بسیار موفق ویندوز 7 که تمامی شکست های مایکروسافت را در زمینه ویندوز و مخصوصا ویندوز ویستا جبران کرد و همچنین عرضه نسبتا موفق مایکروسافت آفیس این بار با عرضه نهمین نسخه از مرورگر قدیمی مایکروسافت یعنی Internet Exporer این غول نرم افزاری دنیا در سطح اینترنت و گشت و گذارهای آنلاین هم خود را به یکه تاز مانند گذشته مطرح سازد و دوباره IE را در صدر قدرتمندترین مرورگرها قرار دهد.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:21 ::  نويسنده : hosin

دانلود Nero Multimedia Suite v11.0 - بسته نرم افزاری جدید نرو

همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:17 ::  نويسنده : hosin

دانلود Adobe Photoshop CS5.1 v12.1 Extended ME - ویرایشگر تصویر

نمی دانیم که اصلا از کجا باید آغاز کنیم ؛ از کجا شروع کنیم که شایسته این نرم افزاری باشد که قرار است شما کاربران عزیز در این مطلب کمی با آن آشنا شوید ، هرچند که مطمئنا اکثر شما با این ابزار بسیار قدرتمند آشنایی داشته و چه بسا منتظر این نرم افزار بوده اید تا از این نسخه جدید و امکاناتی که برای شما در نظر گرفته شده است نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را در ویرایش تصاویر به نمایش بگذارید. شاید آن چیزی که در مورد این نرم افزار می دانیم و امکاناتی که از آن سراغ در مقایسه با کاربران حرفه ای که با این نرم افزار آشنایی زیادی دارند در حد صفر باشد. کارهایی که این ابزار می توان انجام داد می تواند نظر یک بیننده را 360 درجه تغییر دهد. اما نام نرم افزار چیست؟ احتمالا اکثر شما متوجه شده اید که این ابزار Adobe Photoshop نام دارد. کامل ترین نرم افزاری که می توان در زمینه ویرایشگر های تصاویر از آن یاد کرد ؛ ابزاری فوق العاده کامل و البته بسیار گران قیمت که در سراسر جهان اگر معروف ترین نرم افزار نباشد یکی از مشهورترین ابزارهایی است که تا به حال عرضه شده است. حالا که 20 سال از تولید این نرم افزار می گذرد Adobe با کنار هم قراردادن مجموعه ای از امکانات و تجربیاتی که در طول این چند سال گردهم جمع آورده نسخه ی جدید فتوشاپ را کامل تر از گذشته عرضه نموده است.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:15 ::  نويسنده : hosin

حذف كامل برنامه هاي نصب شده با Your Uninstaller! PRO


هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی را نصب می کنید. فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد.آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف میکند. ابزار Your Uninstaller! PRO نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه ها میباشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop میتوانید برنامه ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده بر خوردار میباشد و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز دارا میباشد. با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد.

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : hosin

منبع : www.AsanDownload.com


 

سرویس پک 1 به صورت مجزا در ادامه مطلب قابل دانلود است.
پس از مدت ها انتظار و با سرو صدای فراوان بالاخره مایکروسافت نسخه نهایی جدیدترین محصول خود یعنی بسته قدرتمند نرم افزار آفیس که Office 2010 خوانده می شود را به نسخه RTM یا نسخه آماده برای عرضه رسانید. نسخه نهایی این محصول فوق العاده قدرتمند که قرار است تا حدود دو ماه دیگر به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گیرد یکی از قدرتمندترین و در عین حال می تواند موفق ترین محصولاتی باشد که مایکروسافت عرضه کرده است ؛ به نظر می رسد Microsoft Office 2010 بعد از عرضه موفق ویندوز 7 دومین شاهکار مایکروسافت باشد که در طول دو ساله اخیر عرضه می گردد.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : hosin

آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET آپدیت 7076 نسخه هاي v3.x v4.x v5.x

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:5 ::  نويسنده : hosin

آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee آپدیت 6688 نسخه اینترپرایز

امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:0 ::  نويسنده : hosin

دانلود Mozilla Firefox v12.0 - شاهکاری جدید از بنیاد موزیلا

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید سلام به همگی امیدوارم ازحضورگرمتون دروبلاگ لذت ببرید ومنودرارائه مطالبی زیبا وگوناگون یاری کنیدپس منتظرحضورگرم شما هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای فناوری و نرم افزار و.... و آدرس hosinaria65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 1554
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




بازی آنلاین


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید