دنیای زیبای من و شما
دانلود نرم افزار فیلم عکس موزیک ومطالب خواندنی
 
 
پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:5 ::  نويسنده : hosin

دانلود Chess Secrets of the Grandmasters - بازی شطرنج

بازی جذابی که برای این مطلب در نظر گرفته ایم شاید به نظر تکراری برسد اما شیوه انجام آن به سبب طراحی و قابلیت انتخاب نوع بازی و مهره ها فوق العاده جذاب تر است. بازی مفرح شطرنج که امروزه بسیاری از کاربران آن را با کامپیوتر تجربه می کنند می تواند حتی ساعت ها کاربران حرفه ای و آن هایی که شطرنج را به صورت پیشرفته دنبال می کنند سرگرم کند به همین دلیل ما Chess Secrets of the Grandmasters را در نظر گرفته ایم که علاوه بر طراحی متفاوت مهره ها با قابلیت انتخاب از هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی هم بهره می برد که به راحتی نمی توان آن را شکست داد.
 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : hosin

دانلود Fruit Ninja HD v1.6.1 - بازی تکه تکه کردن میوه ها در نینجای میوه ای

گروه آسان دانلود همواره سعی کرده تا علاوه بر ارائه ی بازی های محبوب و حجيم بازی های کم حجم و جذابی را نيز برای کاربران خود ارائه نمايد تا افرادی که از سيستم های ضعيف تری نيز برخودار هستند بتوانند بازی های زيبا و مهيجی را بر روی سيستم خود نصب نموده و اوقات فراغت خود را با اين بازی های زيبا و جذاب سپری نمايند



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:59 ::  نويسنده : hosin

دانلود Tuga Boy - Journey of Dreams - بازی توگا، لاک پشت جنگجو

بازی زيبا و مهيجی که اینبار قصد معرفی آن را به کاربران خوب آسان دانلود را داریم بازی جذاب Tuga Boy - Journey of Dreams می باشد. شخصیت اصلی این بازی را لاک پشتی به نام توگا بازی می کند که شما میبایستی در نقش این لاک پشت نقش ایفا کنید. ماجرا از اینجا شروع میشود که توگا در خواب عمیقی فرو رفته که ناگهان با صدای وحشتناک اره برقی هیزم شکن به ناگاه از خواب بیدار میشود و متوجه این موضوع میشود که هیزم شکن قصد نابودی خانه آن را دارد و به ناچار باید خانه خود را ترک نمایید.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:55 ::  نويسنده : hosin

دانلود Counter-Strike Source Update 2012 - بازی گروه ضد شورش

بازي جذاب Counter-Strike Source Update 2012 يکي از بهترين و جديدترين بازيهاي شبکه هست که نيازي به توضيح ندارد! آخرین نسخه و ویرایش ارائه شده از بازی اکشن تروریستی بسیار محبوب Counter Strike که زیبایی آن در محیط شبکه و بازی به صورت انلاین و گروهی چندین برابر می شود. این نسخه از بازی در سال 2011 عرضه شده و هم اکنون نیز بعد از سالها مورد استفاده بسیاری از گیم نت ها و گروههای بازی در سرتاسر دنیا به دلیل گرافیک خوب، سرعت مناسب بازی و ویژگی های منحصر به فرد دیگر است این بازی بیش از 1.5 میلیون فروش در سرتاسر دنیا داشته که رقمی چشمگیر است و توانست رتبه برترین و پرفروش ترین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند. این بازی زیبا بر پایه هسته بازی مطرح Half-Life ساخته و پردازش شده است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:51 ::  نويسنده : hosin

دانلود Angry Birds Rio v1.4.4 - بازی پرندگان خشمگین ریو

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:24 ::  نويسنده : hosin

دانلود Kung Fu Panda: Secrets of the Masters - اسرار استادان

پاندا کونگ فو کار از زمان ارائه آنقدر محبوب شده که اکثر بینندگان بخواهند تمامی سریال ها ، سینمایی ها و حتی انیمیشن های کوتاه این ماجرا جو را مشاهده کنند و این امر هم به دلیل استفاده از کاراکترهای زیبایی بوده که در این انیمیشن مورد استفاده قرار گرفته است و حالا ما برای سرگرمی شما انیمیشنی کوتاه و فوق العاده جذاب با نام اسرار استادان یا Kung Fu Panda: Secrets of the Masters را در نظر گرفته ایم که هرچند زمانی 22 دقیقه ای دارد اما داستان جالبش می تواند سرگرمی شما را به همراه داشته باشد. پاندا معروف حالا با دو دوست دیگرش به تالار جدیدی قدم می گذارند تا اسرار سه استاد دیگر که در زمان های قبل می جنگیدند را کشف کند و در طول این زمان هاست که پاندا داستان های خود را برای استادان قبلی هم تعریف می کند و داستان این انیمیشن رقم می خورد ...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:21 ::  نويسنده : hosin

دانلود انیمیشن Winnie The Pooh - دست گل جدید خرس پراشتها

همه ما خاطراتی با کارتون های دوران کودکی مان داریم که هنوز هم با پخش آن ها سرگرم می شویم. کارتون هایی که هریک موضوعاتی خاص داشتند و معمولا حداقل دقایقی ما را سرگرم می کردند و بعضی ها هم که فیلم سینمایی بودند حداقل یک ساعتی ما را پای تلویزیون ها نگه می داشتند تا ببینم پایان کار چه می شود. یکی از این کارتون ها که داستان خرس شیطونی بود که با اشتهای فراوان همیشه کار دست دیگر دوستانش می داد و همیشه به دنبال عسل بود. حالا پس از سال ها کمپانی معروف Disney نسخه ی جدیدی از این کارتون را با نام Winnie the Pooh 2011 منتشر کرده است. یک انیمیشن فوق العاده جذاب که بازهم شیطنت این خرس خوش اشتها داستان کارتون را پدید می آورد.
در این انیمیشن خرس شیطون به دنبال عسل است که با موجود جدیدی آشنا می شود و این جاست که دوستان قدیمی وارد داستان این انیمیشن می شوند تا ببینند می توانند دست گل جدید Pooh جمع و جور کنند یا خیر ...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:16 ::  نويسنده : hosin


دانلود انیمیشن Puss in Boots 2011 - گربه چکمه پوش

انیمیشنی که برای پایان این هفته شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم Puss in Boots 2011 نام دارد. گربه چکمه پوش نام انیمیشن جدید و فوق العاده جذابی است که نقش اول آن را یک گربه ایفا می کند. این گربه باهوش و شمشیر زن که در شمشیرزنی مهارت فوق العاده ای هم دارد با کارهای خود می تواند زندگی شهروندان اسپانیایی را نجات دهد چرا که خودش هم یک گربه اسپانیایی است اما نکته مهم در مورد این گربه شمشیرزن لوس بودن اوست چرا که در مواقع ضروری معمولا خودش را لوس می کند و کمی دیر در میدان های نبرد حاضر می شود...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:6 ::  نويسنده : hosin

دانلود Adobe Photoshop CS6 v13.0 Extended - نهایت قدرت در ویرایش

برای اولین بار در میان سایت های دانلود فارسی زبان نسخه ی جدید و کامل فتوشاپ را از آسان دانلود دریافت کنید. همچنین این نسخه از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند و به صورت مستقیم امکان تایپ متون فارسی وجود دارد.
نمی دانیم که اصلا از کجا باید آغاز کنیم ؛ از کجا شروع کنیم که شایسته این نرم افزاری باشد که قرار است شما کاربران عزیز در این مطلب کمی با آن آشنا شوید ، هرچند که مطمئنا اکثر شما با این ابزار بسیار قدرتمند آشنایی داشته و چه بسا منتظر این نرم افزار بوده اید تا از این نسخه جدید و امکاناتی که برای شما در نظر گرفته شده است نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را در ویرایش تصاویر به نمایش بگذارید. شاید آن چیزی که در مورد این نرم افزار می دانیم و امکاناتی که از آن سراغ در مقایسه با کاربران حرفه ای که با این نرم افزار آشنایی زیادی دارند در حد صفر باشد. کارهایی که این ابزار می توان انجام داد می تواند نظر یک بیننده را 360 درجه تغییر دهد. اما نام نرم افزار چیست؟ احتمالا اکثر شما متوجه شده اید که این ابزار Adobe Photoshop نام دارد.




ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:1 ::  نويسنده : hosin

فينالي بدون حضور اسپانياني‌ها

بايرن رقيب چلسي در فينال ليگ قهرمانان اروپا شد


 

در ضربات پنالتي ، تيم بايرن مونيخ با حساب سه بر يک از سد رئال مادريد گذشت تا حريف چلسي انگليس در بازي فينال شود.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید سلام به همگی امیدوارم ازحضورگرمتون دروبلاگ لذت ببرید ومنودرارائه مطالبی زیبا وگوناگون یاری کنیدپس منتظرحضورگرم شما هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای فناوری و نرم افزار و.... و آدرس hosinaria65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 1559
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




بازی آنلاین


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید