دنیای زیبای من و شما
دانلود نرم افزار فیلم عکس موزیک ومطالب خواندنی
 
 
پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 21:44 ::  نويسنده : hosin

دانلود Crazy Birds v1.4 - بازی موبایل جوجه های بازیگوش

بازی جذاب و سرگرم کننده Crazy Birdies که به تازگی نسخه جدید آن ارائه شده است. شما در این بازی اعتیاد آور با جوجه های رنگارنگ و بامزه ای روبرو خواهید شد که با کشیدن و رها کردن جوجه بازیگوش خود و هدف گیری جوجه های هم رنگ خود باعث ترکیدن آنها شده و با کسب امتیاز به مرحله بعد راه یابید.
 



ادامه مطلب ...


دانلود Angry Birds Seasons v2.4.1 Piglantis - بازی پرندگان خشمگین فصول

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons Piglantis از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول با نزدیکتر شدن فصل گرما پرندگان عصبانی ما به فستیوال تابستانی Piglantis می روند این بار شما میتوانید پرندگان خود را به زیر آب بفرستید و با جستجوی خوک ها در زیر آب و شکست پادشاه خوک ها از این جشن لذت ببرید.
 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 1:18 ::  نويسنده : hosin

دانلود PESEdit 2012 Patch v3.4 - به روزرسانی PES 2012

پچ مربوط به یورو 2012 اضافه گردید.
PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ؛ برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ؛ حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 3.4 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آبدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2012 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : hosin

Angry Birds یا پرندگان خشمگین محبوب ترین بازی که برای گوشی های آیفون و آندروید ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد که باعث شد برخی از برنامه نویسان و هکران این بازی را برای ویندوز درست کنن. این بازی از این قرار است که خوک ها به تخم های پرندگان را دزدیده اند و پرندگان در حال انتقام از آنها هستند و شما این کمک را به آنها میکنید. شما آنها را می کشید و با زاویه دلخواه پرت میکندشان. این بازی که دانلود می کنید برای تمام نسخه های ویندوز است و از با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش می دهد.

 

 
 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : hosin

Angry Birds یا پرندگان خشمگین محبوب ترین بازی که برای گوشی های آیفون و آندروید ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد که باعث شد برخی از برنامه نویسان و هکران این بازی را برای ویندوز درست کنن. این بازی از این قرار است که خوک ها به تخم های پرندگان را دزدیده اند و پرندگان در حال انتقام از آنها هستند و شما این کمک را به آنها میکنید. شما آنها را می کشید و با زاویه دلخواه پرت میکندشان. این بازی که دانلود می کنید برای تمام نسخه های ویندوز است و از با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش می دهد.

 

 
 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : hosin

stardefender4main_resize.jpg

نام بازی:Star Defender 4 v1.17 Portable
سبک:ارکید شبیه سازی فضایی
حجم:13 MB
مدافع ستارگان یکی از بهترین بازی های تیر اندازی فضایی است که سه نسخه از آن روانه بازار شده و توانسته توجه همه را به عنوان یک محصول اکشن فضایی به خود جلب کند.به همین منظور اکنون نسخه 4 این بازی برای شما دوستان آماده شده است تا بتوانید از این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز لذت ببرید .پیشرفت گرافیکی بازی،ارتقا بسیار زید اسلحه ها ،صحنه های نبرد فوق العاده و صداگذاری عالی بازی از ویژگی های نیخه 4 مدافع ستارگان محسوب می شود .در نسخه 4 حضور شما مانند آتشی در دشمن رخنه کرده و با عث شده تمام کهکشان دوابره با هم متحد شوند تا بتوانند نسل بشر را از بین ببرند.جنگی بزرگ در اره است ،امیدواریم شما یکی از کسانی باشید که برای اولین بار این بازی را به اتمام برسانید و نسل بشر را نجات دهید .
 


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:16 ::  نويسنده : hosin
دانلود Youda Survivor v1.4.0.0 - بازی تلاش برای زندگی در جزیره مرموز

آیا شما برای زندگی در یک جزیره مرموز و اسرار آمیز آماده اید؟ آیا دوست دارید یک تجربه متفاوت از زندگی داشته باشید؟ اگر آماده هستید پس همین حالا شروع کنید. سفر به یک جزیره پر رمز و راز و همینطور پر خطر با بازی جذاب و ماجراجویانه Youda Survivor سفر با کشتی شکسته و بر خورد با دزدان دریایی و بومیان جزیره. حتما مواظب باشید چرا که دزدان دریایی و بومیان جزیره در کمین شما هستند و شما باید با کمترین امکانات با بزرگترین مشکلات مقابله کنید.
 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 14:54 ::  نويسنده : hosin

iwxj9vk5voj7t7lgu0f0 دانلود نرم افزار NIMBUZZ با چت روم مخصوص اندروید

امروز برای شما دوست داران پی سی آی نرم افزار نیم باز مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید را آماده کرده ایم فاوت این برنامه با نمونه های مشابه دیگر در این است که در این نسخه قابلیت ورود به چت روم اضافه شده است . نرم افزار نیم باز یک نرم افزار رایگان می باشد که از آن در زمینه چت و گفتگو استفاده می گردد. این نرم افزار امکانات و ابزارهای متنوعی دارد که در زیر به شرح آن ها می پردازیم.

 

  • امکان ساخت اکانت یا آی دی توسط خود نرم افزار
  • امکان چت و گفتگوی خصوصی
  • امکان ورود به چت روم
  • داشتن چت روم شهرهای  مختلف ایران
  • امکان اضافه کردن دیگران به لیست دوستان
  • قابلیت استفاده از شکلک های متنوع در چت
  • امکان قرار دادن عکس
  • امکان ارسال و دریافت فایل
  • هزینه بسیار پایین اینترنت
  • و ده ها قابلیت دیگر


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 14:52 ::  نويسنده : hosin

wyrsu529r4yqzqsao37n دانلود نسخه آفلاین بازی تراوین مخصوص کامپیوتر

تراوین یک بازی فوق العاده جالب و کاملا اعتیاد آور تحت وب است و بیشتر افرادی که با اینترنت سر و کار دارند اغلب آن را به صورت آنلاین بازی می کنند. اما این بار از سایت ” بازی های رایگان ” نسخه ی فوق العاده کم حجم و البته به صورت آفلاین این بازی را برای شما طرفداران پروپاقرص تراوین آماه کرده ایم. اگر بخواهیم در نگاه کلی این بازی را شرح دهیم می توان گفت که از ۴ نژاد تشکیل شده است. این نژاد ها عبارتند از : ۱. توتن ها ۲. رومی ها ۳. گول ها ۴. ناتار ها ( البته یک نژاد دیگر هم به نام طبیعت دارد ولی نمی توانید آن را برای خودتان انتخاب نمایید. لازم به ذکر است نژاد ناتار ها هم قابل انتخاب نیستند ). هر نژاد ویژگی های خاص خود را دارد و نمی توان گفت که کدام برتر و بهتر از همه است. در حالت کلی اگر این بازی را تجربه کنید ساعت ها شما را مشغول خود خواهد کرد به طوری که اصلا گذر زمان را احساس نخواهید کرد !



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:5 ::  نويسنده : hosin

دانلود Chess Secrets of the Grandmasters - بازی شطرنج

بازی جذابی که برای این مطلب در نظر گرفته ایم شاید به نظر تکراری برسد اما شیوه انجام آن به سبب طراحی و قابلیت انتخاب نوع بازی و مهره ها فوق العاده جذاب تر است. بازی مفرح شطرنج که امروزه بسیاری از کاربران آن را با کامپیوتر تجربه می کنند می تواند حتی ساعت ها کاربران حرفه ای و آن هایی که شطرنج را به صورت پیشرفته دنبال می کنند سرگرم کند به همین دلیل ما Chess Secrets of the Grandmasters را در نظر گرفته ایم که علاوه بر طراحی متفاوت مهره ها با قابلیت انتخاب از هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی هم بهره می برد که به راحتی نمی توان آن را شکست داد.
 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : hosin

دانلود Fruit Ninja HD v1.6.1 - بازی تکه تکه کردن میوه ها در نینجای میوه ای

گروه آسان دانلود همواره سعی کرده تا علاوه بر ارائه ی بازی های محبوب و حجيم بازی های کم حجم و جذابی را نيز برای کاربران خود ارائه نمايد تا افرادی که از سيستم های ضعيف تری نيز برخودار هستند بتوانند بازی های زيبا و مهيجی را بر روی سيستم خود نصب نموده و اوقات فراغت خود را با اين بازی های زيبا و جذاب سپری نمايند



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:59 ::  نويسنده : hosin

دانلود Tuga Boy - Journey of Dreams - بازی توگا، لاک پشت جنگجو

بازی زيبا و مهيجی که اینبار قصد معرفی آن را به کاربران خوب آسان دانلود را داریم بازی جذاب Tuga Boy - Journey of Dreams می باشد. شخصیت اصلی این بازی را لاک پشتی به نام توگا بازی می کند که شما میبایستی در نقش این لاک پشت نقش ایفا کنید. ماجرا از اینجا شروع میشود که توگا در خواب عمیقی فرو رفته که ناگهان با صدای وحشتناک اره برقی هیزم شکن به ناگاه از خواب بیدار میشود و متوجه این موضوع میشود که هیزم شکن قصد نابودی خانه آن را دارد و به ناچار باید خانه خود را ترک نمایید.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:55 ::  نويسنده : hosin

دانلود Counter-Strike Source Update 2012 - بازی گروه ضد شورش

بازي جذاب Counter-Strike Source Update 2012 يکي از بهترين و جديدترين بازيهاي شبکه هست که نيازي به توضيح ندارد! آخرین نسخه و ویرایش ارائه شده از بازی اکشن تروریستی بسیار محبوب Counter Strike که زیبایی آن در محیط شبکه و بازی به صورت انلاین و گروهی چندین برابر می شود. این نسخه از بازی در سال 2011 عرضه شده و هم اکنون نیز بعد از سالها مورد استفاده بسیاری از گیم نت ها و گروههای بازی در سرتاسر دنیا به دلیل گرافیک خوب، سرعت مناسب بازی و ویژگی های منحصر به فرد دیگر است این بازی بیش از 1.5 میلیون فروش در سرتاسر دنیا داشته که رقمی چشمگیر است و توانست رتبه برترین و پرفروش ترین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند. این بازی زیبا بر پایه هسته بازی مطرح Half-Life ساخته و پردازش شده است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:51 ::  نويسنده : hosin

دانلود Angry Birds Rio v1.4.4 - بازی پرندگان خشمگین ریو

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید سلام به همگی امیدوارم ازحضورگرمتون دروبلاگ لذت ببرید ومنودرارائه مطالبی زیبا وگوناگون یاری کنیدپس منتظرحضورگرم شما هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای فناوری و نرم افزار و.... و آدرس hosinaria65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 1565
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




بازی آنلاین


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید