دنیای زیبای من و شما
دانلود نرم افزار فیلم عکس موزیک ومطالب خواندنی
 
 
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:54 ::  نويسنده : hosin

دانلود Internet Download Manager v6.11 Build 5 - نرم افزار مدیریت دانلود

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:41 ::  نويسنده : hosin

دانلود WebcamMax v7.6.3.6 - ایجاد وب كم مجازی با هزارن افکت جالب و جذاب

مدیریت یك وب كم مستلزم استفاده از نرم افزاریست كه بتواند ارتباط نرم افزاری و سخت افزاری را به خوبی برقرار كرده و امكانات جانبی دیگری هم به كاربران ارائه دهد. ابزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند كه هریك بسته به نیاز كاربران خدماتی ارائه می دهند، هرچند اكثر نرم افزارهایی كه قابلیت برقراری ارتباط به وبكم ها را دارند تا حدودی هم امكان مدیریت آن را فراهم می كنند اما برای نمونه نرم افزاری به نام WebcamMax ابزاریست كه در كنار مدیریت افكت های بسیار زیبایی را هم در كنار تصاویر وب كم قرار می دهد كه به جذابیت كار كمك زیادی می كند.




ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : hosin

این 10 میوه را در اولویت مصرف قرار دهید

 

 


1. پرتقال

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

پرتقال یكی از قدیمی‌ترین میوه‌هائی است كه بشر از آن استفاده می‌كرده است و در حدود ۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح كنفوسیوس از آن نام برده است‌. در حال حاضر بیشتر از ۲۰۰ نوع پرتقال در آمریكا كشت می‌شود و آمریكا نصف كل محصول پرتقال دنیا را تولید می‌كند. پرتقال اولیه، كوچك، تلخ و پر از هسته بوده است كه در اثر تربیت مهندسی ژنتیكی و همچنین انتخاب نوع بهتر و كود كافی درشت تر و شیرین تر شده است. پرتقال یك میوه اسیدی است و بنابراین سم زداست. كلسیم پرتقال بسیار بهتر از كلسیم شیر جذب می شود. یك لیوان شیر 291 میلی گرم كلسیم دارد كه 93 میلی گرم یعنی 31 درصد آن جذب می شود در حالیکه یك لیوان آب پرتقال 350 میلی گرم كلسیم دارد كه 130 میلی گرم یعنی 37 در صد آن جذب می شود. پرتقال در حدود دو سوم نیاز روزانه ما، یعنی 50 میلی گرم ویتامین C دارد.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

2. سیب

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

یك ضرب المثل قدیمی می گوید: "با خوردن روزانه 1 عدد سیب هرگز نیازی به پزشك ندارید." سیب سرشار از پكتین است كه كلسترول خون (LDL) را پایین می آورد. خوردن روزانه 2 عدد سیب، كلسترول خون را بیش از 16 درصد كاهش می دهد. سیب با داشتن فیبر زیاد به افراد دیابتی كمك می كند تا قند خون خود را تنظیم كنند همچنین سیب از افزایش یا افت ناگهانی قند خون جلوگیری می كند. ویتامین C موجود در سیب به نوع سیب بستگی دارد. اكثر آنها مقادیر فراوانی ویتامین C دارند.

سیب سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. یك سیب متوسط با هسته و پوست 80 كالری انرژی دارد. بهتر است سیب را با پوست بخورید اما سعی کنید دانه های سیب را نخورید. زیرا هر كدام، حاوی مقادیر كمی سیانید است. این ماده از درخت وارد سیب می شود تا با آن دانه هایش را پراكنده كند. بدن انسان و حیواناتی كه این دانه ها را بخورند، آنها را دفع می كند. اما باید مراقب دانه های سیب له شده بود و آنها را نخورد. خوردن سیب حدود 20 تا 30 گرم فیبر را برای بدن شما تامین می کند و این درحالیست که رژیم غذایی با فیبر بالا می تواند خطر بیماری قلبی را پایین بیاورد.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

3. موز

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

موز معروفترین میوه گرمسیری است كه معمولاً نرسیده چیده می شود و تا رسیدن به مقصد می رسد. برای تسریع رسیدگی آن از گاز اتیلن استفاده می شود. تنها میوه ای است كه برای بعضی افراد، چاق كننده است زیرا مقادیر فراوانی نشاسته دارد. روزی یك عدد موز مصرف كنید. زیرا حاوی مواد مغذی مورد نیاز بدن است. موز محتوی 8 آمینو اسید ضروری برای بدن است كه بدن نمی تواند آنها را بسازد. موز منبع غنی فیبر، پتاسیم و ویتامین C است که نقش کلیدی در سلامت قلب و عملکرد عضلات دارد. موز رسیده حركت روده را تنظیم می كند و برخلاف تصور عموم یبوست ایجاد نمی کند. شاید افرادی كه موز نرسیده مصرف می كنند، دچار یبوست بشوند.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید



4. تمشک

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

تمشك میوه ای شبیه شاه توت و توت فرنگی است و به رنگ زرد یا سرخ مایل به سیاه یافت می شود. میوه تمشك ترش مزه بوده و به صورت خام یا پخته، شربت، كمپوت و ... خورده می شود. بوته تمشك در مناطق گرم و مرطوب، در جنگل ها و صحراها می روید و گاهی آن را می كارند. گل های تمشك به رنگ های سفید، صورتی یا به صورت خوشه در ماه های مرداد پدیدار می شود و تا مهر دوام می آورد. قسمت های مورد استفاده بوته تمشك عبارت از میوه ، برگ، تخم، دانه و گل می باشد.

تمشك سرشار از ویتامین های C وK است و برای اوره و فشار خون مفید است. تمشك خون را تصفیه می كند و برای كسانی كه به روماتیسم مبتلا هستند، بسیار مفید است. تمشك برای تسكین درد سودمند است، زیرا تمشك دارای اسید سالسیلیك می باشد. تمشك خون را قلیائی می كند و قند آن برای مبتلایان به مرض قند مفید است. تمشك دارای خاصیت ضد عفونی كننده است. این میوه دارای تقریبا حاوی 10 گرم فیبر در یک فنجان واحد است. خوردن جوشانده برگ تمشك به مقدار 3 تا 4 فنجان در روز و بین غذاهای اصلی، بند آوردن ادرار را معالجه می كند و بهترین دارو بر ضد درد كیسه مثانه است.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

5. گیلاس

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

این میوه نه فقط به خاطر طعم مطبوع بلكه به خاطر ظاهر زیبایش مورد توجه همگان است. شكفتن شكوفه های گیلاس یكی از زیباترین مناظر طبیعت است. مطالعات نشان می دهد كه رنگدانه موجود در گیلاس به رفع مشكلات و دردهای عروقی كمك می كند. این رنگدانه ها محتوی آنتوسیانین هستند. آزمایشات نشان داده است كه آنتوسیانین موجود در گیلاسهای ترش 10 برابر خاصیت ضد التهاب آسپرین عمل می كنند. البته این ماده مثل آسپرین، معده را تحریك نمی كند. گیلاس خاصیت سم زدایی نیز دارد.

از آنجا كه میوه گیلاس دارای چربی و نشاسته كم و فیبر زیاد است مصرف آن در حد مناسب به مبتلایان دیابت و ورم مفاصل توصیه می ‏شود و از آنجا كه قند گیلاس برای افراد دیابتی زیان بار نیست بنابراین دیابتی ها می توانند به میزان توصیه شده از این میوه مصرف كنند. میوه گیلاس همچنین مسكن اعصاب افراد است. چربی اشباع شده در گیلاس بسیار كم است و همچنین مانند سایر گیاهان كلسترول و سدیم ندارد و از طرف دیگر ضمن دارابودن فیبر خوراكی بالا، از ویتامین C بالایی نیز برخوردار است.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

6. زغال اخته

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

زغال اخته بیشتر از آنکه میوه‌ای مرسوم باشد، میوه نوبرانه و هوسانه است که در اواخر تابستان در مغازه‌ها دیده می‌شود. زغال اخته اغلب به فرم توده‌ای در جنگل‌ها و مرداب‌ها و نقاط مرتفع تا کم ارتفاع رشد می‌کند. محل عمده پرورش زغال اخته در ایران، استان قزوین و در مناطق شمالی این استان در بخش‌های رودبار و رودبار الموت است. درخت زغال اخته از نیمه‌های اسفند شکوفه می‌دهد و قریب 2 ماه دارای شکوفه است. این میوه دارای رنگی قرمز و بسیار ترش است. هنگامی که کاملا می‌رسد به رنگ سیاه و شیرین تبدیل می‌شود و کاربرد آن در صنایع غذایی و شکلات سازی، لواشک و... است.

زغال اخته دارای ویتامین C و B است و مقدار زیادی آهن، کلسیم و منیزیم دارد. زغال اخته حاوی بیش از 10 درصد تانن، قند، پکتین، اسیدهای آلی و رنگدانه است. این میوه خوشمزه کم کالری است و باعث اضافه وزن نمی‌شود. قند فروکتوز و گلوگز زغال اخته کم است. مصرف آن برای افراد چاق و بیماران دیابتی مشکلی ایجاد نمی‌کند. همچنین این میوه منبع خوبی برای فیبر است. مصرف زغال اخته به کاهش بیماری‌های قلبی کمک می‌کند. زغال اخته به کاهش سطح کلسترول نیز کمک می کند. زغال اخته جزو میوه‌هایی است که از بروز عفونت جلوگیری می‌کند. ابوعلی‌سینا، دانشمند و پزشک مشهور ایرانی آب زغال اخته را برای شستشوی زخم‌های جلدی و گرد ریشه آن را برای التیام زخم‌ها به کار می‌برد. با تمام خواص مفیدی که زغال اخته دارد مصرف بیش از اندازه آن باعث تهوع، اسهال، دل به هم خوردگی و سردرد می‌شود.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

7. انبه

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

انبه محتوی مواد مغذی و تقویت كننده روده است. هضم آن، بسیار آسان است. اگر مشكل معده یا سوء هاضمه دارید، انبه مصرف كنید كه محتوی مقادیر زیادی ویتامین C و كلسیم است. در هند برای جلوگیری از خونریزی، تقویت قلب و مغز مصرف می شود. به علت فراوانی آهن، نقش سازندگی خون دارد. توصیه می شود افرادی كه از كم خونی رنج می برند، انبه مصرف كنند. برای خانمها در طول دوران بارداری مفید است. انبه حاوی ویتامین های مختلفی است. ویتامین A یا بتاكاروتن محافظ پوست و مخاط بویایی است، چشم را تقویت و سوخت و ساز را تنظیم می كند. انبه یكی از غنی ترین منابع بتاكاروتن است. بتاكاروتن، آنتی اكسیدان بسیار قوی است كه ضد رادیكال های آزاد عمل می كند.

یك انبه بیش از نیاز روزانه شما بتاكاروتن دارد. خانواده ویتامین B تقویت كننده سیستم عصبی است و به بدن كمك می كند تا با استرس مقابله كند. در ساخته شدن رنگدانه مو و پوست مؤثر است. انبه به علت داشتن منیزیم و پتاسیم برای كاهش فشار عصبی و داشتن آرامش روحی مؤثر است. زیرا اسید آمینه و تریپتوفان دارد و پیش ساز در تولید سروتونین یا هورمون شادی است. اسید آمینه موجود در انبه قابل توجه است. گلوتامین اسید، ماده مغذی مورد مصرف مغز است، كه به تمركز و بهتر شدن حافظه كمك می كنند.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

8. توت فرنگی

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

طبق آخرین تجزیه علمى كه از توت فرنگى كرده اند معلوم شده است كه توت فرنگى دارای مقدار قابل توجهی پروتئین، چربى، سلولز و مواد روغنى، آهك و آهن و املاح حل شدنى می باشد. بین املاح معدنى موجود در توت فرنگی باید از كلسیم، فسفر، سدیم ، منیزیم ، سیلیس ، آهن ، گوگرد، بروم و ید نام ببریم. توت فرنگى داراى ویتامین هاى B و C و K مى باشد. حتی مقدار ویتامین C توت فرنگى زیادتر از مقدار ویتامین C لیموى ترش است. آنچه توت فرنگى دارد به این میوه خاصیت تقویت كننده و مغذى و تصفیه كننده خون و ادرارآور و ترمیم كننده املاح معدنى بدن و قلیا كننده خون داده است.

براى دفاع بدن، در مقابل میكروبها و سموم، میوه اى مفید است، براى منظم كردن اعمال كبد موثر است و فشار خون را به حد معتدل نگه مى دارد و براى اشخاصى كه مرض قند دارند مصرف آن مفید است. توت فرنگى را وقتى كاملا رسیده است انتخاب كنید و با آب جارى بشویید ولى آن را در آب نیندازید كه مدتى بماند زیرا عطر و خواص مفید آن از دست مى رود. خانمهایى كه مى خواهند از توت فرنگى به عنوان معالجه زیبایى استفاده كنند باید پنج یا شش عدد توت فرنگى را در یك پارچه نازك بریزند و فشار دهند تا آب آن در ظرفى خارج و جمع شود و بعد آن را به صورت خود بمالند تا پوست آنها شفاف و با طراوت شود.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید



9. انگور بنفش

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

انواع و اقسام انگور در فصل تابستان و پاییز در دسترس عموم مردم قرار دارد. این میوه یکی از منحصر به ‌فرد‌ترین میوه‌هایی است که در رنگ‌های گوناگون و سایزهای مختلف در بازار وجود دارد. انگور یک میوه بهشتی است و خواص فراوانی دارد. دانه‌های سبز یا قرمز یا حتی بنفش انگور خاصیت‌های جادویی دارند و در درمان بسیاری از بیماری‌ها تاثیرگذارند. به گفته پزشکان، انگور سربازی است که به جنگ بیماری های قلبی می‌رود و ضمن افزایش انعطاف و سلامت ماهیچه‌های قلب، به کاهش کلسترول و فشار خون کمک می‌کند. این میوه در مورد حفظ سلامتی قلب زنان بهتر از مردان عمل می کند و به همین دلیل مصرف آن به طور ویژه برای خانم ها توصیه می‌شود.

انگور از آن دسته میوه‌هایی است که مقادیر قابل توجهی آنتی‌اکسیدانت در خود گنجانده و یک ضد سرطان قوی به شمار می‌آید. گفتنی است دانشمندان اخیرا به این نتیجه رسیده‌اند که انگور از ابتلا به آلزایمر جلوگیری می‌کند. علاوه بر این یک خبر خوش دیگر هم برای طرفداران انگور وجود دارد و آن خاصیت ضد پیری این میوه است که پس از تحقیقات متعدد به اثبات رسیده است. انگور از پیر شدن سلول‌ها جلوگیری می‌کند. توجه داشته باشید که آب انگور هم به اندازه خود آن و حتی بیشتر از آن برای سلامتی بدن مفید است و پزشکان علاوه بر نوشیدن آب انگور، خوردن میوه آن را هم تاکید می‌کنند. خاصیت دیگری که این میوه دارد این است که اجازه نمی‌دهد پلاکت‌ها در خون به هم بچسبند و از گرفتگی عروق پیشگیری می‌کند. ضدسرطان بوده و خاصیت ضدپیری هم دارد و سلول‌ها را از گزند رادیکال‌های آزاد که عامل پیر شدن سلول‌ها هستند، محافظت می‌کند.

در کل مصرف انگورهای رنگین‌تر می‌تواند برای بدن مفیدتر باشد و به عبارت ساده‌تر تمام میوه‌ها و سبزیجاتی که به رنگ نارنجی، قرمز یا بنفش هستند، خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدپیری بیشتری داشته و مفیدند و هر چه رنگ انگور پررنگ‌تر باشد خصوصا انگور بنفش که حافظ سیستم قلب و عروق بوده و از لخته شدن خون در عروق قلب پیشگیری می کند.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

10. لیمو ترش

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

لیمو ترش محصولی معجزه گر در نابودی سلولهای سرطانی است و 10000 بار قویتر از شیمی درمانی عمل میکند. بسیاری از مردم در اثر سرطان میمیرند در حالیکه این راز همچنان حفظ میشود تا منافع شرکتهای داروسازی به خطر نیفتد. لیمو ترش را میتوان به صورتهای متفاوت مصرف نمود، قسمت گوشتی آن را خورد یا آب آن را مصرف نمود. به صورت شربت و یا صور دیگر، جالب ترین خاصیت آن اثرش بر روی کیست ها و تومورهاست. در مورد این گیاه ثابت شده است که درمان همه انواع سرطان است. همچنین بعنوان یک ضد قارچ و عفونت و کرمها محسوب میشود. فشار خون بالا را تنظیم میکند و و ضد افسردگی است و با استرس و اختلالات عصبی مبارزه میکند. لیمو ترش سلول های سرطانی را در 12 نوع سرطان از جمله سرطان روده، سینه، پروستات، ریه و پانکراس نابود میکند. و جالب تر از همه اینکه این نوع درمان با عصاره لیمو نه تنها سلولهای سرطانی را نابود میکند بلکه سلولهای سالم را نیز آلوده نمی نماید.

این میوه، بهترین سم زدای طبیعی است. اگر می خواهید بدن خود را پاكسازی كنید، صبحها لیمو بخورید. نصف یك لیمو ترش بزرگ را در آبمیوه خود بچكانید. به این ترتیب نوشیدنیها طعم فوق العاده ای پیدا می كنند. لیمو مثل بقیه مركبات منبع مناسب ویتامین C است. لیمو برای پاكسازی دستگاه گوارش مفید است. لیمو را در آب گرم بچكانید و مصرف كنید. با این كار یك نوشیدنی گرم و ملایم و مدٌر بوجود می آید كه سم بدن را دفع می كند مخصوصاً زمانی كه بخواهید در برنامه غذایی خود پاكسازی سموم را داشته باشید. عطر لیمو برای تقویت روحی مناسب است. رایحه درمانها معتقدند این رایحه به تقویت سیستم عصبی كمك می كند.

از لیمو برای تقویت مو نیز استفاده می شود برای افرادی كه موی چرب دارند، مؤثر است. زیرا غدد چربی را تحریك می كند و با تولید چربی موها درخشانتر به نظر می رسند. آب لیمو به خاطر طعم بسیار خوب و قند بسیار کمی که دارد، در طبخ غذاهای مختلف و در نوشیدنیها استفاده می شود. بویژه برای محافظت از سیستم ایمنی بدن در زمستان و جلوگیری از سرماخوردگی سودمند است. لیمو در غذاهای فصل تابستان بویژه در سالادهای سرد مخصوص تابستان نیز استفاده می شود. لیمو معمولاً به همراه غذاهایی که با ماهی تهیه می شوند نیز مصرف می شود.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:44 ::  نويسنده : hosin

مجله نشنال جغرافی در گزیده زیباترین تصاویر نجومی این هفته عکسهایی تماشایی از آسمان شب کاکتوسی، کهکشان یوفو و یک قوی شکننده را برگزیده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، مجله نشنال جغرافی این هفته نیز گزارش زیباترین تصاویر نجومی را که در هفته گذشته در سایتهای مختلف نجومی منتشر شده اند، معرفی کرد.
شب روی کاکتوسها
به نظر می رسد که این کاکتوسهای بزرگ می خواهند آسمان را لمس کنند. این عکس با نوردهی بالایی در جزیره Isla de Pescado گرفته شده است. این جریزه در بولیوی قرار دارد.
 

یک قوی شکننده
در پس زمینه ای از ستارگان، توده های گاز و گرد و غبار می درخشند. این عکس را تلسکوپ فضایی "گالکس" ناسا گرفته است. چشم انداز ماوراء بنفش این فضاپیما به دانشمندان اجازه می دهد که روی اجرام کیهانی در فاصله 10 میلیارد سال از زمین مطالعه کنند.
این عکس در صورت فلکی قو در فاصله بیش از هزار و 500 سال نوری واقع شده است. این سحابی باقیمانده ابرنواختری است که بین 5 هزار تا 8 هزار سال قبل وجود داشته است. این سحابی بسیار درخشان است چون گازهایی که در اطراف آن قرار دارد هنوز به خاطر موج ضربه ای ساخته شده از انفجار ستاره گرم هستند.
 

حفره ای از زیبایی درون
این عکس با وضوح تصویر بالا که از حفره "هاجکینز"، روی سیاره عطارد توسط کاوشگر مسنجر گرفته شده است به ما اجازه می دهد نگاهی به زیبایی بخش درونی آن بیندازیم.
مسنجر که در سال 2011 وارد مدار عطارد شد به دانشمندان کمک می کند که اسرار مختلف این سیاره از جمله تاریخ ژئولوژیکی، چگالی و ترکیبات هسته آن را حل کند.
 

نور کهکشانی
این نور درخشان در طیف مادون قرمز را تلسکوپ فضایی اسپیتزر از کهکشان مارپیچ NGC 891 گرفته است.
 

رنگهای مریخ
این، عکس جدیدی از منطقه "نیلی فوسائه" مریخ است. در این تصویر که توسط کاوشگر مدارگرد Mars Reconnaissance ناسا گرفته شده است سطح سیاره سرخ را همانند آمیزه ای از رنگها نشان می دهد.
 

کریسمس در ماه مارس
ستارگان درخشانی که در توده ستاره ای باز "درخت کریسمس" گردهم آمده اند نوری ساطع می کنند که گرد و غبار و گازهای سحابی مخروط را روشن می کند.
این توده ستاره و سحابی آن که همچنین با عنوان NGC 2264 نیز شناخته می شوند در فاصله حدود 2 هزار و 700 سال نوری در صورت فلکی تک شاخ قرار دارند.
 

غروب شگفت انگیز
این عکس هنری از سیاره Gliese 667 Cc ، سه خورشید را نشان می دهد که در سطح این "ابَر زمین" غروب می کنند. یک منظومه ستاره ای سه گانه با عنوان Gliese 667 در صورت فلکی عقرب محتوی این سیاره است.
این عکس برپایه اطلاعاتی که تلسکوپ HARPS از سیارات سنگی جمع آوری کرده ساخته شده است. ستارگان کوتوله سرخ بسیار رایج هستند. در راه شیری در حدود 160 میلیارد کوتوله سرخ وجود دارند.
 

 
کهکشان یوفو
این کهکشان مارپیچ متقاطع که با عنوان NGC 2683 شناخته می شود شبیه به بشقاب پرنده ای معلق در هوا است. به همین دلیل آن را با عنوان "کهکشان یوفو" نیز می نامند. این عکس را تلسکوپ فضایی هابل گرفت.

 



سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : hosin

 

انتخاب ميز کنار تخت


ميز کنار تخت يکي از مهم ترين وسايل اتاق خواب است که هم براي نگهداري اشيا به کار مي رود و هم کاربرد تزييني دارد. يک ميز زيبا و خاص، اگر با ساير وسايل همخواني داشته باشد، عنصر زيبايي را به اتاق خواب مي افزايد. معمولاً يک يا دو ميز به همراه تخت فروخته مي شود اما اگر تخت را به تنهايي خريداري کنيم در انتخاب ميز آن آزادي عمل بيشتري خواهيم داشت و مي توانيم بين گزينه هاي مختلف انتخاب کنيم. 

 


 


 

نکاتي براي انتخاب ميز کنار تخت

هدف:

ميز کنار تخت معمولاً به عنوان جايي براي قرار دادن چراغ خواب يا ساعت به کار مي رود ولي ميزهاي کشودار مي توانند براي نگهداري اشيا نيز استفاده شوند. اين ميزها اغلب کشودار هستند و مي توان کتاب، مجله و ساير چيزها را در آنها قرار داد. البته بعضي از اين ميزها تنها جنبه ي دکوري دارند و براي زيباتر نشان دادن اتاق خواب به کار مي روند.

مدل:

هنگام خريد ميز دقت کنيد که مدل و شکل آن با دکوراسيون اتاق خوابتان هماهنگ باشد. به شکل و طرح آن دقت کنيد. اگر ميز موردنظرتان چوبي است مي توانيد آن را رنگ کنيد تا با اتاق خوابتان تناسب داشته باشد.
 


 


 


چگونه اتاق نشيمني زيبا داشته باشيم

آنچه نماي کلي اتاق نشيمن را تعيين مي کند قسمتي است که مبل ها در آن چيده مي شوند. طرز چيدن مبل ها به دو عامل بستگي دارد: جوي که مي خواهيم بر اتاق حاکم باشد و اندازه اتاق.

چيدمان:

چيدمان اتاق نشيمن به اندازه آن بستگي دارد. اگر اتاق نشيمن کوچک باشد لازم است وسايل را نزديک به هم بچينيم و فضا را براي صحبت و معاشرت افراد با هم آماده کنيم. اما اتاق هاي بزرگتر جاي کافي براي وسايل بزرگتر را دارند و مي توانند به صورتي ديگر مبله شوند.
 


 



مبلمان:

لازم است هنگام انتخاب مبلمان اندازه و شکل کلي اتاق را درنظر گرفت. تعداد مبل ها موقع خريد مشخص است ولي مي توانيم اشياي ديگري مانند عسلي، صندلي و غيره را به آن اضافه کنيم.

طرح: طرح وسايل اتاق نشيمن بايد با شکل کلي اتاق هماهنگ باشد. سعي کنيد مبلمان را قبل ازنقاشي ساختمان خريداري کنيد تا انتخاب رنگ ديوار برايتان آسان تر باشد. اگر ديوارهاي اتاق کمرنگ هستند بهتر است وسايلي با رنگ هاي شاد بخريد.
 



سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:27 ::  نويسنده : hosin

چیدمان یک اتاق خواب براساس تختخواب که جزو وسایل اصلی اتاق است، انجام می شود و با وسایلی مانند پرده و لوستر و آباژور و وسایل زینتی تکمیل می شود. هرچند امروزه به دلیل کوچک بودن متراژ اتاق خواب ها، چیدن وسایل معمول در اتاق خواب نیز با مشکل مواجه می شود. نکات زیر می تواند راهکارهایی مناسب برای داشتن اتاق خوابی زیبا و حتی کوچک باشد.

 


 


1- هنگام خرید به خصوص اگر مستاجر هستید سعی کنید تختخوابی جمع و جور انتخاب کنید تا هم هنگام اسباب کشی آسیب کمتری ببند و هم در هر اتاق خوابی جا بگیرد.

2- محدودیت چیدمان در اتاق خواب به دلیل کم بودن مساحت اتاق این اجازه را به ما نمی دهد که وسایل را بر طبق سلیقه و ایده آل مان چیدمان کنیم. با این وجود باید بتوانید از حداقل جا و وسایل، استفاده لازم را ببرید و ایده ای نو در چیدمان اتاق خواب تان ایجاد کنید. در این صورت می توانید اتاق خوابی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

3- همیشه این نکته را درنظر بگیرید که اتاق خواب مکانی برای آرامش و استراحت است پس آن را با وسایل اضافی، شلوغ نکنید زیرا بی نظمی موجب کوچک نشان دادن اتاق خواب می شود.

4- بهتر است تختخواب رو به روی در ورودی در مرکز دیوار اصلی اتاق خواب قرار گیرد. زیرا در این صورت تختخواب هنگام بازشدن در ورودی در مرکز دید و توجه قرار می گیرد. قراردادن قاب عکس های بزرگ نیز بالای تاج تخت بسیار مناسب است.

5- تختخواب را به صورتی قرار دهید که مانعی برای رفت و آمد و نیز باز و بسته کردن در کمد دیواری نباشد.

6- قراردادن تختخواب میان دو پنجره اتاق خواب بسیار مناسب است زیرا هم جلوی نور اتاق گرفته نمی شود و هم در باز و بسته کردن پنجره ها مشکلی به وجود نمی آید. بهتر است تختخواب را زیر پنجره قرار ندهید. زیرا برای باز و بسته کردن پنجره دچار مشکل می شوید.

7- قرار دادن تختخواب به صورت مورب در فضای بزرگ، بسیار اتاق را شیک می کند و سبکی نو در چیدمان اتاق خواب ایجاد می کند.

8- اگر فضای اتاق خوابتان به شما این امکان را می دهد از میزها یا کشورهای کنار تختی استفاده کنید. زیرا این میزها برای قراردادن آباژور و قراردادن کتاب و برخی وسایل ضروری بسیار پرکاربرد هستند.

9- امروزه به دلیل تنوع در انواع کفپوش ها، استفاده از موکت بسیار کم شده ولی این نکته قابل ذکر است که موکت علاوه بر اینکه سروصداها را کاهش می دهد، دمای اتاق را هم حفظ می کند.

10- بهتر است اتاق خواب فرزندانتان به خصوص اگر به سنی رسیده اند که علایق و نظرات خود را بیان می کنند به عهده خودشان بگذارید و نظرات خود را به آنها تحمیل نکنید و نیز اصرار نداشته باشید که این اتاق خواب باید با دیگر فضاهای خانه هماهنگی داشته باشد زیرا چیدمان اتاق خواب بنابر نظر و علاقه شما سبب می شود پس از مدت کوتاهی به دلیل نارضایتی از وسایل، هزینه ای دوباره بر شما تحمیل شود.
 

 


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:22 ::  نويسنده : hosin

سوپر خودروهای سال 2012

خودروی قانونی به هر وسیله نقلیه ای گفته می شود که مطابق قوانین گواهینامه تردد در خیابان های شهری را داشته باشد. برخی از شرکت های جهان خودروهای بسیار گران قیمتی برای تردد در شهر تولید می کنند. این خودروها به علت طراحی خاص بدنه، وزن، قدرت موتور و سرعت نسبت به مدل های متوسط شهری بسیار متفاوت هستند، قیمت آنها هم نسبت به نمونه های مشابه با تفاوت بسیار زیادی بالاتر است. اما گران ترین خودروهای جهان، کدام خودروها هستند؟ سال 1931 کارخانه بوگاتی خودرویی با مدل رویال کلنر کوپه تولید کرد که 8 میلیون و 700 هزار دلار قیمت داشت؛ چیزی نزدیک به 15 میلیارد تومان، خیلی سخت است فکر کنیم کسی حاضر باشد برای خرید یک اتومبیل 15 میلیارد تومان خرج کند. با این حال آدم هایی هستند که آنقدر هزینه می کنند تا برای مجموعه شخصی شان چنین خودروهایی بخرند. مطمئن باشید تمام رویال کلنرهای تولیدشده توسط بوگاتی هم به فروش رفته به گونه ای که سال 2011 هیچ نمونه ای از آن برای فروش در بازار باقی نمانده است. در ادامه فهرستی از گران ترین خودروهای جهان در سال 2012 که حداقل دو نمونه از آنها در بازار برای فروش وجود داشته باشد را می بینیم.

1- بوگاتی ویرون سوپر اسپرت (Bugatti Veyron Super Sport)

 


 


این خودرو با حداکثر سرعتی معادل 430 کیلومتر در ساعت صفر تا صدی معادل 4/2 در ثانیه دارد. این خودرو با موتور 8000 سی سی و 1200 اسب بخار قدرت 2 میلیون و 400 هزار دلار (4 میلیارد و 500 میلیون تومان) قیمت دارد. پنج سال پیش بوگاتی ویرون مسابقه پرسرعت ترین خودروی شهری را به خودروی اس اس سی آلتیمیت آئرو SSC Ultimate Aero باخت، اما سال 2010 بوگاتی با تولید مدل سوپر اسپورت این خودرو مجددا موفق شد عنوان سریع ترین خودروی شهری را از آن خود کند. مدل اصلی این خودرو 407 کیلومتر در ساعت سرعت داشت و با توان 1001 اسب بخار 1 میلیون و 700 هزار دلار قیمت داشت.

 



2- استون مارتین یک – (Aston Martin One-77)

 


 


اسم این خودرو با عنوان یک-77 گویای همه چیز است. زیبایی و قدرت در یک خودرو که تنها 77 نمونه از آن تولید شده. قیمت این خودرو 1 میلیون و 850 هزار دلار (3 میلیارد و 500 میلیون تومان) است، توان آن 750 اسب بخار است. این خودرو صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 4/3 ثانیه طی می کند و می تواند حداکثر با سرعت 354 کیلومتر در ساعت حرکت کند. تولید این خودرو از سال 2009 آغاز شده و قرار است به محض ساخته شدن هفتاد و هفتمین نمونه آن، تولیدش متوقف شود.

 



3- پاگانی زونتا کلینک رودستر (Pagani Zonda Clinque Roadster)

 


 


مقام دوم فهرست گران ترین خودروهای جهان را استون مارتین با پاگاتی قسمت کرده است. خودروی زوندا کلینک این شرکت با قیمتی معادل 1 میلیون و 850 هزار دلار (3 میلیارد و 500 میلیون تومان) یکی از زیباترین خودروهای موجود در بازار است. 350 کیلومتر در ساعت حداکثر سرعت این خودرو است و صفر تا صد آن مانند همتای بریتانیایی اش در فهرست 4/3 ثانیه است، شرکت ایتالیایی پاگانی از این خودرو در مدنای ایتالیا و قاهره مصر از سال 1999 تاکنون 207 نمونه تولید کرده است.


 



4- لامبورگینی رونتون (Lamborghini Reventon)

 


 


پرقدرت ترین و گران ترین خودروی تولید شده توسط شرکت ایتالیایی لامبورگینی تاکنون مدل رونتون است. این خودرو 1 میلیون و 600 هزار دلار (3 میلیارد و 500 میلیون تومان) قیمت دارد. این خودرو در 3/3 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و با حداکثر سرعتی معادل 340 کیلومتر در ساعت حرکت می کند. یکی از دلایل اصلی گرانی این مدل لامبورگینی کمیابی آن (تنها 20 نمونه از آن تولید شده است) و البته طراحی بسیار دقیق و منحصر به فردش است.

 



5- کانیگسگ آگرا آر (Koenigsegg Agera R)

 


 


شرکت سوئدی کانیگسگ مدل آگرا آر را از سال گذشته تولید می کند که قیمتی برابر با رقیب ایتالیایی اش لامبورگینی رونتون یعنی 1 میلیون و 600 هزار دلار (3 میلیارد و 500 میلیون تومان) دارد. صفر تا صد این خودروی سوئدی 8/2 ثانیه است و توانایی حرکت با حداکثر سرعت 435 کیلومتر در ساعت را دارد. اما شرکت کانیگسگ سرعت این خودرو را با استفاده از ابزار الکترونیکی در سطح 380 کیلومتر در ساعت محدود کرده. شما برای اینکه یک بار بتوانید از حداکثر سرعت این خودرو بهره مند شوید می توانید چند برگ درخواست رسمی برای شرکت بفرستید.

 



6- میباخ لاندالت (Maybach Landaulet)

 


 


شرکت آلمانی میباخ خودروی لاندالت خود را براساس طراحی قدیمی خودروهای لاندالت با دو کابین سرپوشیده راننده و بدون سقف مسافر طراحی کرده است. این خودرو که اولین بار سال 2007 در نمایشگاه بین المللی خودروی خاورمیانه در دبی رونمایی شد، به صورت محدود در اشتوتگارت آلمان تولید می شود و 1 میلیون و 380 هزار دلار (2 میلیارد و 600 میلیون تومان) قیمت دارد. این خودرو گران ترین خودروی صندوق دار (سدان) در جهان محسوب می شود و صفر تا صد آن 2/5 ثانیه است.

 



7- زنوو اس تی1 (Zenvo ST1)

 


 


شرکت دانمارکی جدید التاسیس زنوو از سال 2008 تولید خودروهای لوکس خود را آغاز کرده است. این شرکت در جزیره زیلند قرار دارد. اولین مدل اس تی 1 این شرکت سال 2009 با قیمتی معادل 1 میلیون و 325 هزار دلار (1 میلیارد و 330 میلیون تومان) به بازار فرستاده شد. از این خودرو تنها 15 نمونه تولید شده و قرار است با متوسط تولید 3 خودرو در سال، کارخانه این شرکت در آمریکا، ساخت نمونه های جدید آن را برای فروش در آمریکا ادامه دهد. با وجود کمیابی نمونه های این خودرو شرکت زنوو به خریدارانش وعده می دهد. در صورت خرابی خودرو تعمیرکار سیار این شرکت به سرعت با هواپیماهای اختصاصی در محل خرابی حاضر می شود.


 



8- مک لارن اف1 (Mclaren F1)

 


 


سال 1994 مک لارن ناف 1 گران ترین و سریع ترین خودروی بازار بود. با قیمتی معادل 970 هزار دلار (1 میلیارد و 850 میلیون تومان) مک لارن اف 1 حتی 15 سال پس از تولیدش هنوز یکی از گران ترین خودروهای جهان محسوب می شود و با سرعت فوق العاده 386 کیلومتر در ساعت همچنان یکی از پرسرعت ترین خودروهای خیابانی جهان است. صفر تا صد این خودرو 2/3 ثانیه است. طراحی داخلی خودرو با تک صندلی راننده که وسط کنسول جلوی خودرو قرار گرفته و توانایی جا دادن دو مسافر. آن را از اکثر خودروهای دیگر متمایز می کند.

 



9- فراری انزو (Ferrari Enzo)

 


 


بدون شک فراری انزو پرفروش ترین و پرطرفدارترین سوپر خودروی جهان محسوب می شود. بین سال های 2002 تا 2004 از این خودرو بیش از 400 نمونه تولید شده است. نام این مدل فراری از اسم موسس کارخانه فراری در سال 1929 (انزو فراری) گرفته شده است. هر خودرو از این مدل با قیمتی بیش از 1 میلیون دلار فروخته شده است. نمونه های باقیمانده فراری انزو در بازار امروز 680 هزار دلار (1 میلیارد و 27 میلیون تومان) قیمت دارند اما هنوز هم در حراجی ها کمتر از یک میلیون دلار فروخته نمی شوند. سرعت این خودرو 350 کیلومتر بر ساعت و صفر تا صد آن 3/4 ثانیه است.

 



10- اس اس سی آلتیمیت آئرو (SSC Ultimate Aero)

 


 


با مشاهده قیمت 654 هزار دلاری (1 میلیارد و 24 میلیون تومان) این خودرو، آن را دست کم نگیرید. اس اس سی هم در فهرست سریع ترین خودروها، سومین خودروی قانونی خیابانی است. با سرعت حداکثر 415 کیلومتر در ساعت و صفر تا صد 7/2 ثانیه ای، این خودروی آمریکایی که توسط شرکت شلبی سوپر کارز یا اس اس سی تولید می شود قیمتی کمتر از نصف بوگاتی ویرون دارد، اما آنقدر قدرت دارد که با گران ترین خودروی جهان مسابقه بدهد. از این مدل خودرو از سال 2006 تاکنون تنها 25 نمونه ساخته شده است.

 



11- آسکاری ای 10 (Ascari A10)

 


 


شرکت آسکاری بریتانیا مدل ای 10 خود را با سرعتی معادل 345 کیلومتر در ساعت و صفر تا صد 6/2 ثانیه ای با سرمایه گذاری یک میلیونر آلمانی در بانبری بریتانیا تولید می کند. از این خودرو که از یک موتور تغییریافته بی ام و بهره می برد، قرار است 50 نمونه ساخته شود. این خودرو را پل براون یکی از طراحان سابق خودروهای مسابقه فرمول یک طراحی کرده است.
 



سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:10 ::  نويسنده : hosin

وقتی آن شب از سر کار به خانه برگشتم، همسرم داشت غذا را آماده می‌کرد، دست او را گرفتم و گفتم، باید چیزی را به تو بگویم. او نشست و به آرامی مشغول غذا خوردن شد. غم و ناراحتی توی چشمانش را خوب می‌دیدم.

یکدفعه نفهمیدم چطور دهانم را باز کردم. اما باید به او می‌گفتم که در ذهنم چه می‌گذرد. من طلاق می‌خواستم. به آرامی موضوع را مطرح کردم. به نظر نمی‌رسید که از حرفهایم ناراحت شده باشد، فقط به نرمی پرسید، چرا؟

از جواب دادن به سوالش سر باز زدم. این باعث شد عصبانی شود. ظرف غذایش را به کناری پرت کرد و سرم داد کشید، تو مرد نیستی! آن شب، دیگر اصلاً با هم حرف نزدیم. او گریه می‌کرد. می‌دانم دوست داشت بداند که چه بر سر زندگی‌اش آمده است. اما واقعاً نمی‌توانستم جواب قانع‌کننده‌ای به او بدهم. من دیگر دوستش نداشتم، فقط دلم برایش می‌سوخت.

با یک احساس گناه و عذاب وجدان عمیق، برگه طلاق را آماده کردم که در آن قید شده بود می‌تواند خانه، ماشین، و ۳۰% از سهم کارخانه‌ام را بردارد. نگاهی به برگه‌ها انداخت و آن را ریز ریز پاره کرد. زنی که ۱۰ سال زندگیش را با من گذرانده بود برایم به غریبه‌ای تبدیل شده بود. از اینکه وقت و انرژیش را برای من به هدر داده بود متاسف بودم اما واقعاً نمی‌توانستم به آن زندگی برگردم چون عاشق یک نفر دیگر شده بودم. آخر بلند بلند جلوی من گریه سر داد و این دقیقاً همان چیزی بود که انتظار داشتم ببینم. برای من گریه او نوعی رهایی بود. فکر طلاق که هفته‌ها بود ذهن من را به خود مشغول کرده بود، الان محکم‌تر و واضح‌تر شده بود.

روز بعد خیلی دیر به خانه برگشتم و دیدم که پشت میز نشسته و چیزی می‌نویسد. شام نخورده بودم اما مستقیم رفتم بخوابم و خیلی زود خوابم برد چون واقعاً بعد از گذراندن یک روز لذت بخش با معشوقه جدیدم خسته بودم. وقتی بیدار شدم، هنوز پشت میز مشغول نوشتن بود. توجهی نکردم و دوباره به خواب رفتم.
صبح روز بعد او شرایط طلاق خود را نوشته بود: هیچ چیزی از من نمی‌خواست و فقط یک ماه فرصت قبل از طلاق خواسته بود. او درخواست کرده بود که در آن یک ماه هر دوی ما تلاش کنیم یک زندگی نرمال داشته باشیم. دلایل او ساده بود: وقت امتحانات پسرمان بود و او نمی‌خواست که فکر او بخاطر مشکلات ما مغشوش شود.

برای من قابل قبول بود. اما یک چیز دیگر هم خواسته بود. او از من خواسته بود زمانی که او را در روز عروسی وارد اتاقمان کردم به یاد آورم. از من خواسته بود که در آن یک ماه هر روز او را بغل کرده و از اتاقمان به سمت در ورودی ببرم. فکر می‌کردم که دیوانه شده است. اما برای اینکه روزهای آخر با هم بودنمان قابل‌تحمل‌تر باشد، درخواست عجیبش را قبول کردم.

درمورد شرایط طلاق همسرم با معشوقه‌ام حرف زدم. بلند بلند خندید و گفت که خیلی عجیب است. و بعد با خنده و استهزا گفت که هر حقه‌ای هم که سوار کند باید بالاخره این طلاق را بپذیرد.

از زمانیکه طلاق را به طور علنی عنوان کرده بودم من و همسرم هیچ تماس جسمی با هم نداشتیم. وقتی روز اول او را بغل کردم تا از اتاق بیرون بیاورم هر دوی ما احساس خامی و تازه‌کاری داشتیم. پسرم به پشتم زد و گفت اوه بابا رو ببین مامان رو بغل کرده. اول او را از اتاق به نشیمن آورده و بعد از آنجا به سمت در ورودی بردم. حدود ۱۰ متر او را در آغوشم داشتم. کمی ناراحت بودم. او را بیرون در خانه گذاشتم و او رفت که منتظر اتوبوس شود که به سر کار برود. من هم به تنهایی سوار ماشین شده و به سمت شرکت حرکت کردم.

در روز دوم هر دوی ما برخورد راحت‌تری داشتیم. به سینه من تکیه داد. می‌توانستم بوی عطری که به پیراهنش زده بود را حس کنم. فهمیدم که خیلی وقت است خوب به همسرم نگاه نکرده‌ام. فهمیدم که دیگر مثل قبل جوان نیست. چروک‌های ریزی روی صورتش افتاده بود و موهایش کمی سفید شده بود. یک دقیقه با خودم فکر کردم که من برای این زن چه کار کرده‌ام.

در روز چهارم وقتی او را بغل کرده و بلند کردم، احساس کردم حس صمیمیت بینمان برگشته است. این آن زنی بود که ۱۰ سال زندگی خود را صرف من کرده بود. در روز پنجم و ششم فهمیدم که حس صمیمیت بینمان در حال رشد است. چیزی از این موضوع به معشوقه‌ام نگفتم. هر چه روزها جلوتر می‌رفتند، بغل کردن او برایم راحت‌تر می‌شد. این تمرین روزانه قوی‌ترم کرده بود!

یک روز داشت انتخاب می‌کرد چه لباسی تن کند. چند پیراهن را امتحان کرد اما لباس مناسبی پیدا نکرد. آه کشید و گفت که همه لباس‌هایم گشاد شده‌اند. یکدفعه فهمیدم که چقدر لاغر شده است، به همین خاطر بود که می‌توانستم اینقدر راحت‌تر بلندش کنم.

یکدفعه ضربه به من وارد شد. بخاطر همه این درد و غصه‌هاست که اینطور شده است. ناخودآگاه به سمتش رفته و سرش را لمس کردم.

همان لحظه پسرم وارد اتاق شد و گفت که بابا وقتش است که مامان را بغل کنی و بیرون بیاوری. برای او دیدن اینکه پدرش مادرش را بغل کرده و بیرون ببرد بخش مهمی از زندگیش شده بود. همسرم به پسرمان اشاره کرد که نزدیکتر شود و او را محکم در آغوش گرفت. صورتم را برگرداندم تا نگاه نکنم چون می‌ترسیدم در این لحظه آخر نظرم را تغییر دهم. بعد او را در آغوش گرفته و بلند کردم و از اتاق خواب بیرون آورده و به سمت در بردم. دستانش را خیلی طبیعی و نرم دور گردنم انداخته بود. من هم او را محکم در آغوش داشتم. درست مثل روز عروسیمان.

اما وزن سبک‌تر او باعث ناراحتیم شد. در روز آخر، وقتی او را در آغوشم گرفتم به سختی می‌توانستم یک قدم بردارم. پسرم به مدرسه رفته بود. محکم بغلش کردن و گفتم، واقعاً نفهمیده بودم که زندگیمان صمیمیت کم دارد. سریع سوار ماشین شدم و به سمت شرکت حرکت کردم. وقتی رسیدم حتی در ماشین را هم قفل نکردم. می‌ترسیدم هر تاخیری نظرم را تغییر دهد. از پله‌ها بالا رفتم. معشوقه‌ام که منشی‌ام هم بود در را به رویم باز کرد و به او گفتم که متاسفم، دیگر نمی‌خواهم طلاق بگیرم.

او نگاهی به من انداخت، تعجب کرده بود، دستش را روی پیشانی‌ام گذاشت و گفت تب داری؟ دستش را از روی صورتم کشیدم. گفتم متاسفم. من نمی‌خواهم طلاق بگیرم. زندگی زناشویی من احتمالاً به این دلیل خسته‌کننده شده بود که من و زنم به جزئیات زندگیمان توجهی نداشتیم نه به این دلیل که من دیگر دوستش نداشتم. حالا می‌فهمم دیگر باید تا وقتی مرگ ما را از هم جدا کند هر روی او را در آغوش گرفته و از اتاق خوابمان بیرون بیاورم. معشوقه‌ام احساس می‌کرد که تازه از خواب بیدار شده است. یک سیلی محکم به گوشم زد و بعد در را کوبید و زیر گریه زد. از پله‌ها پایین رفتم و سوار ماشین شدم. سر راه جلوی یک مغازه گل‌فروشی ایستادم و یک سبد گل برای همسرم سفارش دادم. فروشنده پرسید که دوست دارم روی کارت چه بنویسم. لبخند زدم و نوشتم، تا وقتی مرگ ما را از هم جدا کند هر روز صبح بغلت می‌کنم و از اتاق بیروم می‌آورمت.

شب که به خانه رسیدم، با گلها دست‌هایم و لبخندی روی لبهایم پله‌ها را تند تند بالا رفتم و وقتی به خانه رسیدم دیدم همسرم روی تخت افتاده و مرده است! او ماه‌ها بود که با سرطان می‌جنگید و من اینقدر مشغول معشوقه‌ام بودم که این را نفهمیده بودم. او می‌دانست که خیلی زود خواهد مرد و می‌خواست من را از واکنش‌های منفی پسرمان بخاطر طلاق حفظ کند. حالا حداقل در نظر پسرمان من شوهری مهربان بودم.

جزئیات ریز زندگی مهمترین چیزها در روابط ما هستند. خانه، ماشین، دارایی‌ها و سرمایه مهم نیست. اینها فقط محیطی برای خوشبختی فراهم می‌آورد اما خودشان خوشبختی نمی‌آورند.

سعی کنید دوست همسرتان باشید و هر کاری از دستتان برمی‌آید برای تقویت صمیمیت بین خود انجام دهید.

با به اشتراک گذاشتن این داستان شاید بتوانید زندگی زناشویی خیلی‌ها را نجات دهید!



درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید سلام به همگی امیدوارم ازحضورگرمتون دروبلاگ لذت ببرید ومنودرارائه مطالبی زیبا وگوناگون یاری کنیدپس منتظرحضورگرم شما هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای فناوری و نرم افزار و.... و آدرس hosinaria65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 1583
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




بازی آنلاین


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید