دنیای زیبای من و شما
دانلود نرم افزار فیلم عکس موزیک ومطالب خواندنی
 
 
دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 1:5 ::  نويسنده : hosin

 

مدل جدید و زیبا دکوراسیون منزل
 

 

پیشنهاد میکنیم این گالری مدل های زیبا و مناسب را مشاهده بفرمایید ، امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید.

 

دکوراسیون منزل, چیدمان پذیرایی

مدل جدید و زیبا دکوراسیون منزل

 

دکوراسیون منزل, چیدمان پذیرایی

مدل جدید و زیبا دکوراسیون منزل

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 1:58 ::  نويسنده : hosin
دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, :: 1:53 ::  نويسنده : hosin

ژورنالی از جدیترین طراحی های اتاق خواب برای جوانان ( دختر و پسر ) در سال ۲۰۱۲ را برای شما گرد آوری کرده ایم.

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 

 

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 

 

اتاق خواب , دکوراسیون اتاق جوانان

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:33 ::  نويسنده : hosin

 

انتخاب ميز کنار تخت


ميز کنار تخت يکي از مهم ترين وسايل اتاق خواب است که هم براي نگهداري اشيا به کار مي رود و هم کاربرد تزييني دارد. يک ميز زيبا و خاص، اگر با ساير وسايل همخواني داشته باشد، عنصر زيبايي را به اتاق خواب مي افزايد. معمولاً يک يا دو ميز به همراه تخت فروخته مي شود اما اگر تخت را به تنهايي خريداري کنيم در انتخاب ميز آن آزادي عمل بيشتري خواهيم داشت و مي توانيم بين گزينه هاي مختلف انتخاب کنيم. 

 


 


 

نکاتي براي انتخاب ميز کنار تخت

هدف:

ميز کنار تخت معمولاً به عنوان جايي براي قرار دادن چراغ خواب يا ساعت به کار مي رود ولي ميزهاي کشودار مي توانند براي نگهداري اشيا نيز استفاده شوند. اين ميزها اغلب کشودار هستند و مي توان کتاب، مجله و ساير چيزها را در آنها قرار داد. البته بعضي از اين ميزها تنها جنبه ي دکوري دارند و براي زيباتر نشان دادن اتاق خواب به کار مي روند.

مدل:

هنگام خريد ميز دقت کنيد که مدل و شکل آن با دکوراسيون اتاق خوابتان هماهنگ باشد. به شکل و طرح آن دقت کنيد. اگر ميز موردنظرتان چوبي است مي توانيد آن را رنگ کنيد تا با اتاق خوابتان تناسب داشته باشد.
 


 


 


چگونه اتاق نشيمني زيبا داشته باشيم

آنچه نماي کلي اتاق نشيمن را تعيين مي کند قسمتي است که مبل ها در آن چيده مي شوند. طرز چيدن مبل ها به دو عامل بستگي دارد: جوي که مي خواهيم بر اتاق حاکم باشد و اندازه اتاق.

چيدمان:

چيدمان اتاق نشيمن به اندازه آن بستگي دارد. اگر اتاق نشيمن کوچک باشد لازم است وسايل را نزديک به هم بچينيم و فضا را براي صحبت و معاشرت افراد با هم آماده کنيم. اما اتاق هاي بزرگتر جاي کافي براي وسايل بزرگتر را دارند و مي توانند به صورتي ديگر مبله شوند.
 


 



مبلمان:

لازم است هنگام انتخاب مبلمان اندازه و شکل کلي اتاق را درنظر گرفت. تعداد مبل ها موقع خريد مشخص است ولي مي توانيم اشياي ديگري مانند عسلي، صندلي و غيره را به آن اضافه کنيم.

طرح: طرح وسايل اتاق نشيمن بايد با شکل کلي اتاق هماهنگ باشد. سعي کنيد مبلمان را قبل ازنقاشي ساختمان خريداري کنيد تا انتخاب رنگ ديوار برايتان آسان تر باشد. اگر ديوارهاي اتاق کمرنگ هستند بهتر است وسايلي با رنگ هاي شاد بخريد.
 



سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:27 ::  نويسنده : hosin

چیدمان یک اتاق خواب براساس تختخواب که جزو وسایل اصلی اتاق است، انجام می شود و با وسایلی مانند پرده و لوستر و آباژور و وسایل زینتی تکمیل می شود. هرچند امروزه به دلیل کوچک بودن متراژ اتاق خواب ها، چیدن وسایل معمول در اتاق خواب نیز با مشکل مواجه می شود. نکات زیر می تواند راهکارهایی مناسب برای داشتن اتاق خوابی زیبا و حتی کوچک باشد.

 


 


1- هنگام خرید به خصوص اگر مستاجر هستید سعی کنید تختخوابی جمع و جور انتخاب کنید تا هم هنگام اسباب کشی آسیب کمتری ببند و هم در هر اتاق خوابی جا بگیرد.

2- محدودیت چیدمان در اتاق خواب به دلیل کم بودن مساحت اتاق این اجازه را به ما نمی دهد که وسایل را بر طبق سلیقه و ایده آل مان چیدمان کنیم. با این وجود باید بتوانید از حداقل جا و وسایل، استفاده لازم را ببرید و ایده ای نو در چیدمان اتاق خواب تان ایجاد کنید. در این صورت می توانید اتاق خوابی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

3- همیشه این نکته را درنظر بگیرید که اتاق خواب مکانی برای آرامش و استراحت است پس آن را با وسایل اضافی، شلوغ نکنید زیرا بی نظمی موجب کوچک نشان دادن اتاق خواب می شود.

4- بهتر است تختخواب رو به روی در ورودی در مرکز دیوار اصلی اتاق خواب قرار گیرد. زیرا در این صورت تختخواب هنگام بازشدن در ورودی در مرکز دید و توجه قرار می گیرد. قراردادن قاب عکس های بزرگ نیز بالای تاج تخت بسیار مناسب است.

5- تختخواب را به صورتی قرار دهید که مانعی برای رفت و آمد و نیز باز و بسته کردن در کمد دیواری نباشد.

6- قراردادن تختخواب میان دو پنجره اتاق خواب بسیار مناسب است زیرا هم جلوی نور اتاق گرفته نمی شود و هم در باز و بسته کردن پنجره ها مشکلی به وجود نمی آید. بهتر است تختخواب را زیر پنجره قرار ندهید. زیرا برای باز و بسته کردن پنجره دچار مشکل می شوید.

7- قرار دادن تختخواب به صورت مورب در فضای بزرگ، بسیار اتاق را شیک می کند و سبکی نو در چیدمان اتاق خواب ایجاد می کند.

8- اگر فضای اتاق خوابتان به شما این امکان را می دهد از میزها یا کشورهای کنار تختی استفاده کنید. زیرا این میزها برای قراردادن آباژور و قراردادن کتاب و برخی وسایل ضروری بسیار پرکاربرد هستند.

9- امروزه به دلیل تنوع در انواع کفپوش ها، استفاده از موکت بسیار کم شده ولی این نکته قابل ذکر است که موکت علاوه بر اینکه سروصداها را کاهش می دهد، دمای اتاق را هم حفظ می کند.

10- بهتر است اتاق خواب فرزندانتان به خصوص اگر به سنی رسیده اند که علایق و نظرات خود را بیان می کنند به عهده خودشان بگذارید و نظرات خود را به آنها تحمیل نکنید و نیز اصرار نداشته باشید که این اتاق خواب باید با دیگر فضاهای خانه هماهنگی داشته باشد زیرا چیدمان اتاق خواب بنابر نظر و علاقه شما سبب می شود پس از مدت کوتاهی به دلیل نارضایتی از وسایل، هزینه ای دوباره بر شما تحمیل شود.
 

 


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید سلام به همگی امیدوارم ازحضورگرمتون دروبلاگ لذت ببرید ومنودرارائه مطالبی زیبا وگوناگون یاری کنیدپس منتظرحضورگرم شما هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای فناوری و نرم افزار و.... و آدرس hosinaria65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 1561
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




بازی آنلاین


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید