دنیای زیبای من و شما
دانلود نرم افزار فیلم عکس موزیک ومطالب خواندنی
 
 
یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 1:48 ::  نويسنده : hosin

نقـاشی های رومـانتـیـک و شگفـت انگیـز اثـر ژوزفیـن

ژوزفین وال (Josephine Wall) متولد 1947 انگلستان، از هنرمندان پرشور نقاشی های رومانتیک است. ژوزفین از دوران کودکی علاقه وافری به نور و رنگ و داستان های بصری داشت. او هنگامیکه تنها چهار ساله بود سعی داشت زیبایی های دنیای خیالی اش را با رنگ و روغن ترسیم کند. به همین دلیل موجب شد تا طیف گسترده ای از طرفداران این سبک نقاشی را بخود جذب کند. نقاشی های او عمدتا فانتزی، تحت تاثیر و الهام گرفته از استعدادهای عرفانی و ایده های تخیلی است بطوریکه ژوزفین را در شمار هنرمندان مشهور اروپایی و غربی قرار داده است.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

به جذابترین گروه
اینترنتی یاهو ملحق شوید

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

 



ادامه مطلب ...


شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, :: 19:53 ::  نويسنده : hosin
دانلود Windows 8 Release Preview x86/x64 - ویندوز ۸ نسخه پیش نمایش

نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه پیش نمایش Release Preview بطور کلی آخرین مرحله از کار مایکروسافت قبل از رونمایی کامل از ویندوز ۸ میباشد.مایکروسافت قبلا نسخه Consumer Preview را بصورت مجانی برای دانلود معرفی کرده است تا بتواند از طریق فیدبک ها و گزارشاتی که کاربران و افراد آگاه از مشکلات و باگ های احتمالی ارسال میکنند، آنها را برطرف کرده و بتواند نسخه اصلی این ویندوز را با کمترین مشکل و ایرادی عرضه کند. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده .... که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده...!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت ها است.



ادامه مطلب ...


شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : hosin
دانلود Mozilla Firefox v13.0 - شاهکاری جدید از بنیاد موزیلا

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
 




ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : hosin
دانلود Rio و Angry Birds پوسته هایی جذاب برای ویندوز 7

از زمانی که انیمیشن Rio و بازی جذاب Angry Birds تولید و ارائه شده اند به عنوان دو کاراکتر محبوب توانسته اند میان کاربران خود را مطرح سازند به همین دلیل مناسب دانستیم در این مطلب با ارائه دو تم با موضوع Rio و پرندگان خشمگین شما را به واسطه پوسته ویندوز 7 به دنیای این کاراکترها ببریم.
 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : hosin
دانلود Speedway GP 2012 v1.01 - بازی مسابقه ای موتور سواری حرفه ای

بازی رسمی مسابقات Speedway GP 2012 یکی از بهترین بازی های موتور سواری مسابقه ای سه بعدی می باشد و بازی در دو حالت گیم پلی مبتدی و حرفه ای می باشد که با ویژگی SmarterEnhanced برای بهبود هوش مصنوعی ساخته شده است. با صحنه های طبیعی و انیمیشن های و جلوهای زیبا و موزیک و صداهای طبیعی تشویق تماشاچیان، نمایش و تکرار صحنه های مسابقه با جلوهای ویژه نمایشی به جذابیت بازی افزوده است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:16 ::  نويسنده : hosin
دانلود Youda Survivor v1.4.0.0 - بازی تلاش برای زندگی در جزیره مرموز

آیا شما برای زندگی در یک جزیره مرموز و اسرار آمیز آماده اید؟ آیا دوست دارید یک تجربه متفاوت از زندگی داشته باشید؟ اگر آماده هستید پس همین حالا شروع کنید. سفر به یک جزیره پر رمز و راز و همینطور پر خطر با بازی جذاب و ماجراجویانه Youda Survivor سفر با کشتی شکسته و بر خورد با دزدان دریایی و بومیان جزیره. حتما مواظب باشید چرا که دزدان دریایی و بومیان جزیره در کمین شما هستند و شما باید با کمترین امکانات با بزرگترین مشکلات مقابله کنید.
 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:9 ::  نويسنده : hosin

دانلود WinMend Disk Cleaner v1.5.0 - نرم افزار پاکسازی هارددیسک

پس از دو نرم افزاری که برای پاکسازی تاریخچه ها و همچنین رجیستری از شرکت WinMend قرار گرفت در این مطلب هم قصد داریم سومین نرم افزار که در سری نرم افزارهای پاکسازی سیستم قرار دارد را به شما معرفی کنیم. ابزاری که مانند دو مدل قبلی بسیار ساده و البته کم حجم بوده و قادر است تا با سرعتی بسیار مناسب هارددیسک سیستم را مورد ابتداعا اسکن و سپس پاکسازی قرار دهد. این نرم افزار که WinMend Disk Cleaner نام دارد امنیتی مناسب در پاکسازی ها دارد به طوری که خود نرم افزار طوری عمل خواهد کرد که اشتباها فایل های سیستمی به جای فایل های اضافی از هارددیسک حذف نگردند.
 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 14:54 ::  نويسنده : hosin

iwxj9vk5voj7t7lgu0f0 دانلود نرم افزار NIMBUZZ با چت روم مخصوص اندروید

امروز برای شما دوست داران پی سی آی نرم افزار نیم باز مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید را آماده کرده ایم فاوت این برنامه با نمونه های مشابه دیگر در این است که در این نسخه قابلیت ورود به چت روم اضافه شده است . نرم افزار نیم باز یک نرم افزار رایگان می باشد که از آن در زمینه چت و گفتگو استفاده می گردد. این نرم افزار امکانات و ابزارهای متنوعی دارد که در زیر به شرح آن ها می پردازیم.

 

  • امکان ساخت اکانت یا آی دی توسط خود نرم افزار
  • امکان چت و گفتگوی خصوصی
  • امکان ورود به چت روم
  • داشتن چت روم شهرهای  مختلف ایران
  • امکان اضافه کردن دیگران به لیست دوستان
  • قابلیت استفاده از شکلک های متنوع در چت
  • امکان قرار دادن عکس
  • امکان ارسال و دریافت فایل
  • هزینه بسیار پایین اینترنت
  • و ده ها قابلیت دیگر


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 14:52 ::  نويسنده : hosin

wyrsu529r4yqzqsao37n دانلود نسخه آفلاین بازی تراوین مخصوص کامپیوتر

تراوین یک بازی فوق العاده جالب و کاملا اعتیاد آور تحت وب است و بیشتر افرادی که با اینترنت سر و کار دارند اغلب آن را به صورت آنلاین بازی می کنند. اما این بار از سایت ” بازی های رایگان ” نسخه ی فوق العاده کم حجم و البته به صورت آفلاین این بازی را برای شما طرفداران پروپاقرص تراوین آماه کرده ایم. اگر بخواهیم در نگاه کلی این بازی را شرح دهیم می توان گفت که از ۴ نژاد تشکیل شده است. این نژاد ها عبارتند از : ۱. توتن ها ۲. رومی ها ۳. گول ها ۴. ناتار ها ( البته یک نژاد دیگر هم به نام طبیعت دارد ولی نمی توانید آن را برای خودتان انتخاب نمایید. لازم به ذکر است نژاد ناتار ها هم قابل انتخاب نیستند ). هر نژاد ویژگی های خاص خود را دارد و نمی توان گفت که کدام برتر و بهتر از همه است. در حالت کلی اگر این بازی را تجربه کنید ساعت ها شما را مشغول خود خواهد کرد به طوری که اصلا گذر زمان را احساس نخواهید کرد !



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 14:46 ::  نويسنده : hosin

13383036141 دانلود کتاب شازده کوچولو   Shazde kuchulu PDF

این داستان از معروف‌ترین داستان‌های کودکان و سومین داستان پرفروش قرن بیستم در جهان است. در این داستان اگزوپری به شیوه‌ای سورئالیستی و به بیان فلسفه خود از دوست داشتن و عشق و هستی می‌پردازد. طی این داستان اگزوپری از دیدگاه یک کودک، که از سیارکی به نام ب۶۱۲ آمده، پرسشگر سوالات بسیاری را از آدم‌ها وکارهای آن‌ها مطرح می‌کند. این اثر به ۱۵۰ زبان مختلف ترجمه شده‌است. مجموع فروش این کتاب به زبان‌های مختلف از هشتاد میلیون نسخه گذشته‌است. این کتاب در سال ۲۰۰۷ به عنوان کتاب سال فرانسه برگزیده شده‌است.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید سلام به همگی امیدوارم ازحضورگرمتون دروبلاگ لذت ببرید ومنودرارائه مطالبی زیبا وگوناگون یاری کنیدپس منتظرحضورگرم شما هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای فناوری و نرم افزار و.... و آدرس hosinaria65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 1616
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




بازی آنلاین


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید