دنیای زیبای من و شما
دانلود نرم افزار فیلم عکس موزیک ومطالب خواندنی
 
 
یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:0 ::  نويسنده : hosin

چنـد عادت بد موقـع استفـاده از تـلفن همـراه

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


ما تلفن همراهمان را دوست داریم، مخصوصاً اگر از نوع اسمارت فون های همه فن حریفی باشد که کارهای عجیب و غریب زیادی انجام می دهند. اما بعضی وقت ها در موقع استفاده از موبایل یک سری کارهای اشتباه از ما سر می زند که موجب بروز مشکلاتی خواهند شد. یک سری از این کارها و عادات بد را در زیر مورد بررسی قرار می دهیم:

1. قرار دادن تلفن همراه در شارژ در تمام طول شب:
این را می توان تنبلی یا راحت طلبی نامید. این عادت در بلند مدت باعث بروز مشکل در تلفن همراه خواهد شد.

2. خاموش نکردن صدای موبایل در مواقع خاص:
در شرایطی که سکوت باید حکمفرما باشد، تلفن خود را سایلنت (خاموش کردن صدا) نمی کنید؟ این کار درستی نیست. صدای زنگ تلفن همراه شما در جاهایی همانند کتابخانه، سینما و بیمارستان موجب برهم زدن آرامش و سکوت خواهد شد.

3. بلند بلند صحبت کردن با موبایل:
من شخصاً علاقه ای ندارم بدانم که شما دیشب چه غذایی میل کرده اید یا امروز قرار است کجا بروید! پس لطفاً با تلفنتان آرام صحبت کنید و این توضیحات جذاب را برای مخاطب پشت تلفن با صدای آرام توضیح دهید.

4. ادامه دادن مکالمه تلفنی با اسپیکر:
شما به اندازه کافی صدای بلندی دارید، خوب چرا تلفنتان را در حالت اسپیکر قرار می دهید؟ دوست دارید که دیگران هم صحبت های شما و هم صحبت های طرف مقابلتان را بشنود؟!

5. ارسال اس ام اس های یک کلمه ای:
درست است که اس ام اس باید کوتاه باشد ولی نه اینکه یک کلمه ای باشد. این پیام های یک کلمه ای ممکن است تعابیر بدی برای مخاطبتان داشته باشد، مثل این که شاید طرف فکر کند شما برایش ارزش قائل نیستید که اینگونه جواب می دهید. همچنین هزینه های شما را هم افزایش می دهد.

6. صحبت کردن با موبایل در جاهای نامناسب:
تصور کنید که در یک پنج شنبه شب با همسرتان بیرون رفته اید و می خواهید در مورد مشکلی که بین شما و همسرتان پیش آمده صحبت کنید. یک دفعه موبایلتان به صدا در می آید و شما شروع به صحبت می کنید. اصلاً همسرتان و صحبت با او را فراموش می کنید. به این ترتیب فکر نمی کنید که بعدآ مشکلاتتان بیشتر خواهد شد؟!

7. اس ام اس دادن در مواقعی که با کسی صحبت می کنید:
در حال صحبت با یکی از دوستانتان در مورد یک مسئله مهم هستید که برای شما یک اس ام اس می آید و شما شروع به پاسخ دادن به آن می کنید. اگر دوستتان با شما این کار را می کرد، ناراحت نمی شدید؟

8. رانندگی با گوشی موبایل:
آیا شما از آن دسته افرادی هستید که پشت فرمان اتومبیل اس ام اس می دهند و از گوشی تلفنشان استفاده می کنند؟ شاید بد نیست به این مهم هم توجه داشته باشید که اینکار ممکن است باعث تصادفات سنگین و غیر قابل جبرانی شود.



دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 1:41 ::  نويسنده : hosin

جدیـدتریـن مـدل های لبـاس عـروس

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب ...


دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, :: 1:39 ::  نويسنده : hosin

7 جمله ممنـوعه در زنـدگی زناشـویی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


در زندگی مشترک، به تدریج لحظاتی پیش می آیند که فرار از آنها اجتناب ناپذیر است. جر و بحث، مشاجره و حتی دعوا برای همه زوج ها پیش می آید. اما فرا گرفتن مهارتی که اجازه ندهید چنین روندی تبدیل به روال عادی زندگی مشترک شما شود بسیار مهم و ضروری است. گذشته از همه چیز بخاطر داشته باشید که مهمترین آرزوی همسر شما خوشحالی شماست، اما فقط یک کمی کمک نیاز دارد.

بکار بردن برخی جملات بطور دائم نه تنها کمکی به بهبود وضعیت زندگی شما نمی کند، بلکه آن را بر لبه مشاجرات دائمی و بیهوده قرار می دهد. این 7 جمله زیر یا مشتقات آن در همان دسته قرار می گیرند. پس سعی کنید با تمرین، از گفتن آنها در جاهایی که ضرورتی ندارد خودداری کنید.

1. تو هم عین باباتی/ شماها خانوادگی اینطور هستید

وقتی چنین جمله ای را بکار می برید به همسرتان مستقیما این پیغام را می دهید که قصد تحقیر او را دارید. بدیهی است که بکار بردن جملاتی از این دست به نقاط ضعفی که در خانواده همسرتان مشاهده کرده اید اشاره می کند. اگر موردی می بینید که می توانید آن را به بقیه افراد فامیل همسرتان هم تعمیم دهید کمی فکر کنید و سعی کنید شکایت تان را بصورت مستقیم تری بیان کنید.

اگر همسرتان نامرتب است یا مناسبت های مهم زندگی تان را فراموش میکند این مورد را با خود او حل کنید و از کشاندن پای پدر و برادر و بقیه افراد خانواده اش به جریان اجتناب کنید.


2. کی می خوای یه فکری یه حال کارت بکنی؟/ کی می خوای کارتو عوض کنی؟

اگر همسر شما در حال حاضر مشغول بکار است قبل از بیان این دست سوالات از خودتان بپرسید دقیقا از کدام وجه کار همسرتان گله دارید؟ آیا درآمد وی کفاف زندگی را نمی دهد یا زمان کافی برای گذراندن با شما و بچه ها ندارد یا این شغل در سطح اجتماعی شما نیست یا ...؟



ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : hosin

stardefender4main_resize.jpg

نام بازی:Star Defender 4 v1.17 Portable
سبک:ارکید شبیه سازی فضایی
حجم:13 MB
مدافع ستارگان یکی از بهترین بازی های تیر اندازی فضایی است که سه نسخه از آن روانه بازار شده و توانسته توجه همه را به عنوان یک محصول اکشن فضایی به خود جلب کند.به همین منظور اکنون نسخه 4 این بازی برای شما دوستان آماده شده است تا بتوانید از این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز لذت ببرید .پیشرفت گرافیکی بازی،ارتقا بسیار زید اسلحه ها ،صحنه های نبرد فوق العاده و صداگذاری عالی بازی از ویژگی های نیخه 4 مدافع ستارگان محسوب می شود .در نسخه 4 حضور شما مانند آتشی در دشمن رخنه کرده و با عث شده تمام کهکشان دوابره با هم متحد شوند تا بتوانند نسل بشر را از بین ببرند.جنگی بزرگ در اره است ،امیدواریم شما یکی از کسانی باشید که برای اولین بار این بازی را به اتمام برسانید و نسل بشر را نجات دهید .
 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 12:35 ::  نويسنده : hosin



 

نام رمان: نسل عاشقان
نویسنده: ر - اعتمادی
تعداد صفحات: 377
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سرگذشتی پر از درس و جذابیت رمانی جذاب از سرگذشت یک دختر کوچک روستا زاده به نام (( شوکا )) که شهرآشوبی می شود . دختری که از مزرعه و کارکردن در خانه ها در روستا و زیر دست نامادری بی انصاف به تهران پناه می آورد و.....
 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 12:33 ::  نويسنده : hosin



 

نام کتاب: سینوهه پزشک مخصوص فرعون
نویسنده: میکا والتاری
ترجمه: ذبیح الله منصوری
تعداد صفحات: 454
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سینوهه نام داستانی به قلم میکا والتاری نویسنده فنلاندی است. این کتاب که مهمترین اثر نویسنده‌است، بر اساس وقایع دوران فرعون آخناتون نوشته شده‌است. این کتاب توسط ذبیح‌الله منصوری به فارسی ترجمه-تالیف شده ‌است. فیلمی نیز بر اساس این کتاب در سال ۱۹۵۴ ساخته شده‌است. اصل داستان سینوهه بسیار قدیمی تر از زمان فرعون آخناتون است اما نویسنده از منابع بسیار دقیق استفاده نموده و وقایع مربوط به زمان این فرعون را با داستان به جا مانده از سینوهه ترکیب نموده است.
 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 12:32 ::  نويسنده : hosin



 

نام رمان: فرزندان یخ
نویسنده: جک لندن
مترجم: خشایار قائم مقامی
تعداد صفحات: 202
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
جک لندن در همان آثار دیگرش که منتقدان تصور می کردند فقط برای سرگرم ساختن نوشته است ضمن داستان های تخیلی درباره قرون آینده آنچه را که هم اکنون بر سر دنیا آمده است و حتی شاید در آینده روی دهد مانند پیشگویی بصورتهای گوناگون خبر می داد. او برای خودش یک ژول ورن دیگر و یکی از پیشوایان داستانهای علمی - تخیلی بود با این تفاوت که ژول ورن در داستانهاییش فقط پیشرفتهای علمی را همراه با ماجرا مطرح می کرد و حال آنکه در داستان هایی که جک لندن درباره قرون آینده نوشته است، همزمان با رشد سرمایه های غول آسیا، اختراع و کاربرد سلاحهای کشنده ای که بشر را به نابودی تهدید می کند، یا تشکیل بنگاه های ترور از آدمهای تحصیلکرده پیش بینی شده است. و مسائل دیگری که در آن روزگار جدی گرفته نمی شد و ناگهان دنیا خود را با آنها روبرو دید
برای دانلود رایگان رمان "فرزندان یخ" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 


ادامه مطلب ...


دانلود انیمیشن آلوین و سنجاب ها Alvin and the Chipmun 3  Chipwrecked 2011 BluRay

 

| انیمیشن Alvin & The Cipmunks 3 محصول 2011 |
 

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare |

| با سه کیفیت DVDrip - BluRay 720p - BluRay1080p برای سلیقه های مختلف |

| به همراه زیرنویس فارسی |

ژانر : انیمیشن
سال انتشار :2011
ستارگان: Justin Long, Matthew Gray Gubler and Jesse McCartney
کیفیت : فوق العاده BluRay 720p- BluRay 1080p - DVDrip
فرمت: Mkv
انکودر : گانول
زیرنویس فارسی :دارد
مقدمه:
داستان دربارهٔ سه سنجاب به نام‌های تئودور٬آلوین و سایمون است که استعداد فراوانی در موسیقی دارند و به طور اشتباهی و جامعه انسان‌ها وارد شده اند.
خلاصه داستان:
سنجاب ها در حال بازی در یک کشتی مشغول گشت و گذار هستند که ناگهان به دریا می افتند و به یک بهشت گرمسیری می رسند. آن ها کشف می کنند که...


ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, :: 12:26 ::  نويسنده : hosin
دانلود انیمیشن ریو دوبله فارسی Rio 2011 DVDrip Persian
 
| انیمیشن Rio محصول 2011 |
 

| دوبله اختصاصی تیم دوبلاژ میهن دانلود |
 

نام انيميشن: Rio (ريو)
سازنده: Blue Sky
سال توليد: 2011
كارگردان: كارلوس سالدانها (Carlos Saldanha)
موزيك از: جان پاول (John Powell)
مدت زمان: 96 دقيقه
كيفيت: DVDRip خوب

مقدمه:

ريو در اصل نام بازی از سري Angry Birds مي باشد كه انيميشن زيباي آن توسط خود شركت سازنده ي آن يعني Blue Sky توليد و عرضه شد. ريو دوژانيرو نام شهري در برزيل مي باشد كه هر سال در آن جشن و پاي كوبي برگذار مي شود و داستان انيميشن به اين شهر منتهي و خاتمه مي يابد.

داستان
آبي (Blue) نام طوطي اي كمياب و گران قيمت است كه توسط سارقين پرندگان ناياب دزديده مي شود ولي در راه قفس آبي از بار ماشين بيرون مي افتد و دختري به نام ليندا او را پيدا كرده و از او مدتها نگهداري مي كند، اما...

 


ادامه مطلب ...


 

 دانلود  Sinbad Legend of the Seven seas HD 720p انیمیشن سندباد و افسانه هفت دریا
 
| انیمیشن ( سندباد و افسانه هفت دریا ) محصول 2003 با کیفیت HD 720p|
 

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare |

ژانر : انیمیشن
سال انتشار :2003
کیفیت : عالی HDTV
زیرنویس فارسی :دارد
زیرنویس انگلیسی : دارد
خلاصه داستان:
سنباد ، ملوان افسانه هفت دریا ، از سوی خدای اریس ، مامور به سرقت بردن کتاب صلح شده است.او باید در این حین به قلمروی خود رفته و دوست دوران کودکی خود ، شاهزاده پروتئوس را نجات دهد.
 


ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید سلام به همگی امیدوارم ازحضورگرمتون دروبلاگ لذت ببرید ومنودرارائه مطالبی زیبا وگوناگون یاری کنیدپس منتظرحضورگرم شما هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای فناوری و نرم افزار و.... و آدرس hosinaria65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 1685
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




بازی آنلاین


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید