دنیای زیبای من و شما
دانلود نرم افزار فیلم عکس موزیک ومطالب خواندنی
 
 
چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 1:46 ::  نويسنده : hosin

دانلود Nanosaur 2 v1.1.1 - بازی موبایل اژدهای انتقام گیر

شما در بازی Nanosaur 2 در نقش یک دایناسور پرنده مجهز به انواع تجهیزات و سلاح رو بازی می کنید. وظیفه شما در نقش اژدها در درجه اول محافظت از تخم های پرنده و نجات هم نوعان خود از خطر انقراض می باشد که در طی بازی با خطرات و تهدیدهای بسیاری روبرو می شوید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 1:18 ::  نويسنده : hosin

دانلود PESEdit 2012 Patch v3.4 - به روزرسانی PES 2012

پچ مربوط به یورو 2012 اضافه گردید.
PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ؛ برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ؛ حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 3.4 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آبدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2012 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : hosin

دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2012/06/10

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند.



ادامه مطلب ...


آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee آپدیت 6737 نسخه اینترپرایز

امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود.



ادامه مطلب ...


دانلود Mozilla Firefox v10.0.4 - نرم افزار موبایل مرورگر اینترنت فایرفاکس

Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از افزونه ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری علاوه بر استفاده در رایانه شخصی خود بتوانید در گوشی های موبایل خود نیز با سرعت بسیار بالا به مرور وب بپردازند.




ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:51 ::  نويسنده : hosin

آشنایی با کلاهبرداری های شایع در اینترنت


آیا تا به حال با واژه تقلب سایبری برخورد کرده اید؟ آیا با کلاهبرداری فیشینگ و اسکیمینگ آشنایی دارید؟ چگونه از آسیب های اقتصادی سایبری در امان باشیم؟ چه ارتباطی میان کلاهبرداری سایبری و سیاست وجود دارد؟ برای دستیابی به پاسخ این سؤالات با مطالب مندرج در این ایمیل همراه شوید ...

در کنار گسترش روز افزون کاربران اینترنت و همچنین تسهیل شدن امور عادی بشر بواسطه استفاده از اینترنت، همواره مجرمین با سوء استفاده از اعتماد عمومی مردم و با تطبیق خود با ویژگی های محیط و ابزار روز، در جهت اقدامات و اهداف مجرمانه حرکت می کنند.

در کنار سوء استفاده ها و جرایم سایبری در حوزه اجتماعی و سیاسی، جرایم سایبری در حوزه اقتصادی پیشرفت های قابلا توجهی به خود دیده است که بنابر آمار رسمی کشورهای غربی به خصوص آمریکا، جرایم سایبری در حوزه اقتصاد از رتبه بالایی برخوردار است. از سوی دیگر، با توجه به رشد این آمار، پنتاگون در کنار دفاع سایبری در حوزه سیاسی و نظامی، استراتژی مقابله با کلاهبرداری آنلاین را نیز از اولویت های خود اعلام می کند.

با توجه به اهمیت موضوع، هشدارهای نهادهای مسئول به خصوص پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (پلیس فتا) درباره انواع جرایم سایبری، ما با معرفی چند نوع از جرایم سایبری و یا کلاهبرداری آنلاین درصدد اطلاع رسانی و بررسی مشکلات اجتماعی ناشی از این جرایم، در سطح جامعه هستیم.

- آشنایی با کلاهبرداری شایع در اینترنت به نام (Phishing)

فیشینگ روشی است که تبهکاران، اطلاعاتی نظیر کلمه کاربری، رمز عبور، شماره 16 رقمی عابر بانک، رمز دوم و CVV2 را از طریق ابزارهای الکترونیکی ارتباطات به سرقت می برند. شبکه های اجتماعی، سایت های حراجی و درگاه های پرداخت آنلاین نمونه ای از ابزار های الکترونیکی ارتباطات می باشند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:25 ::  نويسنده : hosin

یک راز حقیقی ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ارزش خوندن این متن به دقایق وقتی هست که شما صرف می کنید
پس سعی کنید این دقایق رو از دست ندید دوستان من

...
..
.

همه ما خودمان را چنین متقاعد می كنیم كه زندگی بهتری خواهیم داشت اگر:
شغلمان را تغییر دهیم
مهاجرت كنیم
با افراد تازه ای آشنا شویم
ازدواج كنیم

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

فكر میكنیم،‌ زندگی بهتر خواهد شد اگر:
ترفیع بگیریم
اقامت بگیریم
با افراد بیشتری آشنا شویم
بچه دار شویم

و خسته می شویم وقتی:
می بینیم رئیسمان ما را درک نمی کند
زبان مشترك نداریم
همدیگر را نمی فهمیم
می‌بینیم كودكانمان به توجه مداوم نیازمندند
بهتر است صبر كنیم ...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : hosin

Angry Birds یا پرندگان خشمگین محبوب ترین بازی که برای گوشی های آیفون و آندروید ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد که باعث شد برخی از برنامه نویسان و هکران این بازی را برای ویندوز درست کنن. این بازی از این قرار است که خوک ها به تخم های پرندگان را دزدیده اند و پرندگان در حال انتقام از آنها هستند و شما این کمک را به آنها میکنید. شما آنها را می کشید و با زاویه دلخواه پرت میکندشان. این بازی که دانلود می کنید برای تمام نسخه های ویندوز است و از با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش می دهد.

 

 
 


ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : hosin

چند درس مهم برای زندگی

درس و مدرسه، موضوعات از پیش انتخاب شده و مشخصی هستند که بر پایه رشد عقلانی و روانی هر گروه سنی و با دقت خاصی برگزیده شده اند، اما درس های زندگی در طول زندگی اتفاق می افتند و به دنبال تجربه های تلخ و شیرین حاصل می گردند، بنابراین سلسله مراتب ندارند و با اولویت خاصی آموخته نمی شوند. درس های زندگی حاصل برآیند تجربه های ما و اطرافیان مان است، مسلما پایانی ندارد و در هر سنی قابل یادگیری و تکرار است.




در اینجا چند درس مهم اشاره شده است، شما می توانید درس هایی به آن بیفزایید:

● از کاه کوه نسازید

بسیاری مواقع درگیر مسایلی می شویم که به خودی خود چندان اهمیتی ندارد، ولی به خاطر نگاه قضاوت گر و بدبین ما مساله، پیچیده می شود و سختی هایی را برای زمان حال و آینده ایجاد می کند.

● زندگی می تواند غیرقابل پیش بینی باشد

آیا تاکنون این ضرب المثل را شنیده اید: «آمد به سرم از آنچه می ترسیدم» گاهی اوقات در طول زندگی خود درگیر مسایلی می شویم که هرگز انتظارشان را نداشته ایم و شاید دیگران را به خاطر آن موضوع مورد شماتت و انتقاد قرار داده باشیم. همیشه، همه چیز آن طور که در تصور ماست پیش نمی رود، پس منتظر غیرمنتظره ها باشیم. این نگاه به ما کمک می کند هنگام مواجهه با مسائل خاص دچار شوک و بهت نشویم و نیز شرایط دیگران را بیشتر درک کنیم.

● یکی از نامطلوب ترین کلمات در هر زبانی، کلمه «من» است

داشتن اعتماد به نفس و رضایت از خویشتن بسیار مطلوب است، اما دائما از خود گفتن، از موفقیت های خود صحبت کردن و از خود متشکر بودن، بیشتر مشخصات یک فرد ازخودراضی است تا یک فرد با اعتماد به نفس.

● روابط انسانی از هر چیزی مهم تر است

داشتن روابط سالم انسانی در زندگی هر فرد از مهم ترین امتیازات محسوب می شود. اگر فردی برای رسیدن به موفقیت و امکانات اقتصادی و موقعیتی روابط انسانی خود را فدا کند، در حقیقت این موفقیت یک موفقیت حقیقی نیست. بدون عشق و حمایت خانواده و دوستان زندگی حتی در شرایط مالی ایده آل، سرد و بی روح است. پیش از حرکت در جاده موفقیت اولویت هایمان را مشخص سازیم تا روابط را فدای موقعیت نکنیم.

● هیچ کس نمی تواند موجب شادی شما شود

شاد بودن و آرامش خیال مسوولیت خود شما است نه هیچکس دیگر. هرکدام از ما بایستی بتوانیم با شناخت بهتر خویشتن، نقطه رضایت و تعادل را در خودمان پیدا کنیم. ارتباطات ما کیفیت زندگی ما را ارتقاء می بخشد و آن را غنی تر می سازد اما مستقیما موجب خوشحالی ما نمی شوند بلکه خودمان سبب ساز شادی خود هستیم.

● مراقب کلمات و رفتار خود باشید

طرز تفکر، کلمات مورد استفاده و رفتار ما شخصیت ما را می آفریند. همواره فردی باشیم که به خاطر آنچه هستیم از خودمان رضایت داشته باشیم و خانواده و آشنایانمان در کنار ما احساس افتخار کنند.

● خودتان، دوستانتان و حتی دشمنانتان را ببخشید

همه ما انسانیم، بنابراین گاهی بیراهه می رویم یا اشتباه می کنیم. چنانچه این اشتباه تکرار نشد و احساس پشیمانی به همراه داشت قابل بخشیدن است. درگیر شدن دائم با خطاهای خودمان و دیگران زندگی را بسیار سخت می سازد.

● خنده بر هر دردی دواست

هر روز خود را به شکلی برنامه ریزی کنید که برای شادبودن و پرداختن به طنز جایی وجود داشته باشد.

● نیروی پشتکار را جدی بگیرید

هیچ وقت تسلیم نشوید، همیشه هدف ها و رویاهایتان را زنده نگه دارید. حفظ انگیزه و استمرار در انجام کارها یکی از شروط موفقیت است. پشتکار در نهایت شما را به همه چیز می رساند.

● استفاده طولانی از تلویزیون، کامپیوتر و فضاهای مجازی موجب فرسودگی و آسیب روانی می شود

بخش قابل توجهی از زندگی انسان امروز صرف تماشای تلویزیون و ارتباط با اینترنت می شود. این سبک زندگی اگرچه دستاوردهای مثبتی نیز دارد ولی درصورت استفاده نامناسب مضرات خاص خود را دارد. متاسفانه این روزها، مطالعه کتاب، استفاده از منابع مطالعاتی صحیح و ورزش کردن کمی رنگ باخته است. بیایید دوباره اولویت هایمان را تعریف کنیم.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 1:12 ::  نويسنده : hosin

در این نوشته نرم افزار فوق العاده با ارزش و معنوی را به نام ذکر آماده نموده ایم. برنامه ذکر ۳۰ جزء قرآنکریم را همراه با ترجمه دقیق انگلیسی درخود گنجایده و امکانات فراوانی مانند: جستجوی پیشرفته در بین سوره ها و آیات، پرش به سوره های و آیات مشخص شده، قابلیت ذخیره نشانی یا Bookmark و … نیز در خود گنجانیده است. از این امکانات گذشته این نرم افزار امکانات برجسته دیگری مانند تلاوت آنلاین با لحن زیبای ۸ قاری برگزیده از جمله عبدالباسط و … فراهم نموده است. به راحتی می توانید یک قاری مشخص نموده تا سوره و آیه را مشخص شده شما را خط به خط تلاوت نماید.
 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید سلام به همگی امیدوارم ازحضورگرمتون دروبلاگ لذت ببرید ومنودرارائه مطالبی زیبا وگوناگون یاری کنیدپس منتظرحضورگرم شما هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای فناوری و نرم افزار و.... و آدرس hosinaria65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 1620
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




بازی آنلاین


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید