دنیای زیبای من و شما
دانلود نرم افزار فیلم عکس موزیک ومطالب خواندنی
 
 
پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 13:31 ::  نويسنده : hosin


 

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فایل : گروه hosinaria

فرمت : MKV

حجم : ۳۰۰ مگابایت

محصول : استرالیا

زبان : انگلیسی

ژانر : رازآلود، هیجانی، ترسناک

امتیاز فیلم : ۷٫۱ / ۱۰

زیرنویس : دارد

خلاصه داستان : ساشا بارون کوهن در فیلم « دیکتاتور » در نقش علاالدین ظاهر شده است. علاالدین دیکتاتور کشوری خیالی به نام ودیعه است که مختصات جغرافیای مشخصی هم ندارد. ( فقط می دانیم نزدیک به سودان است! ) این دیکتاتور در کشور خودش هر تفکر مخالفی را سرنگون می کند و اجازه تفکر غیر از آن چیزی که خودش قبول دارد را به هیچ فردی نمی دهد! وی همچنین به دنبال گسترش سلاح های هسته ای است که وضعیت ناخوشایندی را برای کشورش به وجود آورده بطوریکه تمام ملت های جهان با او بر سر این قضیه اختلاف نظر دارند و چه بسا اگر وی بر این مسئله پافشاری کند، می بایستی برخورد خشن جهان علیه خودش را مشاهده کند! بنابراین او به پیشنهاد نخست وزیرش طاهر ( بن کینگزلی ) – که به شدت به دنبال برچیدن حکومت علاالدین است- به منظور ملاقات علاالدین با نمایندگان دیگر کشورها، وی را تشویق می کند تا سفری به نیویورک داشته باشد. اما در زمان اقامت



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 13:24 ::  نويسنده : hosin

|| 800 MB + کیفیت عالی 720p + لینک مستقیم و کمکی + زیرنویس فارسی ||

 

 

ژانر: کمدی | درام
کیفیت: عالی | 720
حجم : 800 Mb
فرمت : Mkv
زمان : 106 دقیقه
تاریخ انتشار : 2 April 2012
زبان : انگلیسی
محصول : امریکا
کارگردان : Tarsem Singh
بازیگران : Lily Collins, Julia Roberts and Armie Hammer,Nathan Lane
امتیــاز : 5.7/10
خلاصه داستان : فیلم درباره ملکه و دختر خوانده اش می باشد. در یکی از روزهای خوش این خانواده ناگهان اعلام می شود که پادشاه مفقود شده است و به این ترتیب اداره کشور به دست ملکه ( جولیا رابرتز ) می افتد. ملکه زن شیطان صفتی است که قصد دارد با شاهزاده ای بسیار ثروتمند ازدواج کند تا از این طریق بر قدرت حکمرانی اش بیفزاید اما در این راه مشکل بزرگی بر سر راهش قرار دارد و آن دختر خوانده اش به نام سفید برفی ( لیلی کالینز ) است. سفید برفی دختر جوان و بسیار زیبایی است که هرکس وی را ببیند یک دل نه بلکه صد دل عاشقش می شود! ملکه از این بیم دارد که اگر شاهزاده علاقه داشته باشد تا با سفید برفی ازدواج کند، خطر بزرگی برای سلطنتش به حساب می آید به همین جهت...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 13:18 ::  نويسنده : hosin

پانداکونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness-قسمت 19

انیمیشن کونگ فو پاندا از زمان ارائه تا به حال توانسته مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کند، کارتونی با موضوع فوق العاده جذاب که به سبب خلق کاراکترهای زیبا و متناسب با موضوع توانسته است علاوه بر کوچکترها، بزرگترها را هم به سمت نمایشگرها بکشاند. و در حال حاضر که دو قسمت سینمایی آن عرضه شده یکی از پربیننده ترین انیمیشن ها لقب گرفته است. به همین دلیل ما سریالی که قسمت های مختلف آن عرضه شده و با موضوع پاندای کونگ فو کار است را برای شما در نظر گرفته ایم. Kung Fu Panda Legends of Awesomeness نام این سریال جذاب و دیدنی است که می تواند اسباب سرگرمی همه را فراهم کند. کارها و شیطنت های پاندا به همراه دیگر استادان و همچنین مبارزات پاندا مطمئنا باعث سرگرمی شما خواهد شد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 13:15 ::  نويسنده : hosin

دانلود Run Run Chicken 2012 v2.0.2 - بازی موبایل دویدن جوجه کوچولو

نسخه جدید بازی جذاب و اعتیادآور کننده Run Run Chicken که به تازگی در سال 2012 عرضه شده است. در این بازی شما در نقش مرغ کوچولو و بامزه ای بازی می کنید که باید از تپه ها و از میان جنگل ها عبور کرده و جوجه کوچولو را به مادر و پدرش برسانید. شما با استفاده از صفحه نمایش لمسی خود میتوانید از موانع پریده و حتی پرواز کنید و موانع را پشت سر گذاشته و در بین راه جوایز متعددی کسب کنید.



ادامه مطلب ...


دانلود DivX Plus Pro v8.2.3.10.3.3 - نرم افزار نمایش فیلم ها با بهترین کیفیت

امروزه به دلایل مختلف از قبیل حجیم تر شدن فیلم ها اکثر کاربران به استفاده از فرمت هایی روی آورده اند که هم کیفیت فیلم در همان حد عالی حفظ شود و هم حجم آن به نسبت کاهش زیادی داشته باشد. حتما لوح های فشرده دی وی دی را تا به حال دیده اید که در آن ها چندین فیلم قرار گرفته است اما تقریبا کیفیت فیلم ها اصلا با کاهشی رو به رو نشده است. این کار توسط کدک ها صورت می گیرد، در اصل کدک ها دستوراتی هستند که نحوه رمز گذاری داده ها را برروی فیلم ها مشخص می نمایند و البته با عمل Decoding فایل ها به صورت اول باز می گردد بدون این که کوچکترین خللی در کیفیت آن ایجاد شده باشد. برای عمل Decoding نرم افزار های متفاوتی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها که چند سالی هست محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست آورده و توانسته به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود DivX Plus نام دارد.

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 13:10 ::  نويسنده : hosin

دانلود jetAudio Plus v1.0 - پلیری قدرتمند برای گوشی های اندرویدی

jetAudio Plus از قدیمی ترین نرم افزارهایی بوده که در کامپیوترها به عنوان پلیر از آن استفاده می شده و حالا شرکت سازنده این نرم افزار نسخه ای از این ابزار قدرتمند را برای گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل محبوب اندروید ارائه کرده که می تواند با طراحی جذابش و پشتیبانی از فرمت های مختلف کار پخش و اجرای موزیک ها را با بهترین کیفیت ممکن فراهم کند.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 1:56 ::  نويسنده : hosin

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع گوگل پلاس +Google

امروز با کتاب دیگری در خدمت شما هستیم نام این کتاب راهنمای گوگل پلاس است. این کتاب ۴۰ صفحه می‌باشد که ترجمه آن توسط آقای محمدرضا رشیدی و طراحی جلد توسط خانم ویدا غلامی صورت گرفته است که نهایت تشکر و قدردانی را از این دوستان داریم. خوشحالیم که دوباره موفق شدیم با کتاب دیگری در خدمتتان باشیم.این کتاب راهنمای جامع کار با گوگل+ است. شاید شما هم اینک که در حال مطالعه این کتاب هستید،در MySpace،Facebook و... عضو باشید و یا حتی به تازگی وارد دنیای شبکه های اجتماعی شده باشید.به هر حال،مطمئنا از خود سوال می کنید که "چرا باید در Google + عضو بشوم؟" پاسخ،ساده است.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 1:53 ::  نويسنده : hosin

دانلود کتاب الکترونیکی کتابچه راهنمای آندروید

امروز با کتابی دیگر در خدمتتان هستیم. مباحث و آموزش‌های این کتاب در مورد آندروید است، سیستم عامل گوگلی آندروید که خیلی از دارندگان گوشی‌های هوشمند موبایل با این سیستم عامل آشنا هستند، البته این نکته را هم ذکر کنم که آندروید یکی از سیستم عامل‌های محبوب موبایل می‌باشد که دارای سرعت و قدرت پردازشی بالا، داشتن برنامه‌های جالب، بازی‌هایی با گرافیک بالا می‌باشد.
اما ما در این کتاب شما را با آندروید و تنظیمات آن آشنا خواهیم کرد و یکی از بهترین مترجمین تیم گویاآی‌تی آقای محمدرضا رشیدی این کار رو انجام دادن و طراحی جلد رو هم آقای محمدامین خدیور انجام داده اند که ازشون کمال تشکر رو دارم.
اما این کتاب دارای پنج بخش می‌باشد که هر بخش یک موضوع خاصی از سیستم عامل آندروید را دنبال می‌کند؛ در زیر خلاصه‌ای از مطالب درون کتاب را برایتان آورده‌ایم:
 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 1:50 ::  نويسنده : hosin

دانلود ALLPlayer v5.0 - نرم افزار پخش فیلم ها و موزیک ها

مگر یک کاربر از یک نرم افزار پخش صوت و تصویر چه انتظاری دارد؟ معمولا همه کاربران از این دسته نرم افزار ها انتظار دارند تا بدون کاهش کارآیی سیستم ، با بهترین کیفیت ممکن و با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری فایل های مالتی مدیا آن ها را به حرکت درآورد. نرم افزاری با نام AllPlayer وجود دارد. این نرم افزار با حجمی بسیار اندک بهترین کارآیی را برای کاربران هدیه می دهد. در واقع یک پلیر است با قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت ها. فرمت های MKV, DivX, Xvid, Flash, QuickTime, DVD, MP3, FLAC معمولا فرمت هایی هستند که کاربران از آن ها استفاده می کنند. AllPlayer این فرمت ها را به طور کامل پشتیبانی می کند.
 




ادامه مطلب ...


چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 1:48 ::  نويسنده : hosin

دانلود Adobe Flash Player v11.3.300.257 - مشاهده و اجرای فایل های فلش

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد.

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید سلام به همگی امیدوارم ازحضورگرمتون دروبلاگ لذت ببرید ومنودرارائه مطالبی زیبا وگوناگون یاری کنیدپس منتظرحضورگرم شما هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای فناوری و نرم افزار و.... و آدرس hosinaria65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 1688
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت




بازی آنلاین


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید